کد خبر : 1789687 | 12 آبان 1400 ساعت 09:45 | 7.9K بازدید | 6 دیدگاه

ناگلزمان: بایرن جز مدعیان قهرمانی اروپاست

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی برابر بنفیکا گفت که از نمایش بازیکنانش لذت برده است.

ناگلزمان: بایرن جز مدعیان قهرمانی اروپاست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان بنفیکا بود و موفق شد با نتیجه 2-5 از سد این تیم عبور کند.

روبرت لواندوفسکی با سه گلی که در دقایق 26، 61 و 84 به ثمر رساند موفق شد هت تریک کند، هرچند ضربه پنالتی او در وقت‌های تلف شده نیمه اول توسط دروازه‌بان حریف مهار شد. دو گل دیگر بایرن را نیز سرژ گنابری و لروی سانه وارد دروازه بنفیکا کردند.

ناگلزمان پس از بازی به خبرنگاران گفت:« من واقعا از بازی امشب لذت بردم. ما در این بازی به شکلی باورنکردنی خوب ظاهر شدیم. کنترل بسیار زیادی روی بازی داشتیم. امروز دوباره متوجه شدم که وقتی تماشاگران زیادی در ورزشگاه حضور دارند، بازی بسیار سرگرم کننده‌تر است.»

 

1649069

 

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش را مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان می‌داند گفت:« تیم‌های دیگر با دقت بسیار در حال تماشا و بررسی شرایط ما هستند. اما ما باید نشان دهیم که شایستگی این نقش را داریم. تیم‌های بسیار خوب زیادی در این رقابت‌ها حضور دارند. اما ما هم یکی از این مدعیان هستیم.»

این مربی آلمانی درباره نمایش درخشان روبرت لواندوفسکی در این بازی اظهار داشت:« 100 بازی در لیگ قهرمانان؟ آمار درخشانی است. حالا ما باید رسیدن به 100 گل در لیگ قهرمانان را هدف قرار دهیم. من فکر می‌کنم او می‌تواند به این رکورد دست پیدا کند. او برای من بهترین مهاجم دنیاست و می‌خواهد برای مدتی طولانی بهترین بماند.

در هفته‌های اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال حضور هالند در بایرن مونیخ و علاقه این باشگاه به جذب او به گوش رسیده وخبرنگاران پس از بازی از لواندوفسکی درباره این موضوع پرسیدند.

او در پاسخ گفت:« من لواندوفسکی هستم و فقط به خودم نگاه می‌کنم. او بازیکن جوانی است اما من 12 سال بزرگتر هستم. من در برهه دیگری از زندگی قرار دارم. وقتی شما گل‌های بسیاری به ثمر می‌رسانید، طبیعی است که تیم‌های زیادی به شما علاقمند می‌شوند. اما برای من فقط عملکرد خودم اهمیت دارد.»

دیدگاه‌ها