کد خبر : 1789689 | 12 آبان 1400 ساعت 09:49 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

سماک: مقابل تیم‌هایی مانند یوونتوس توان هجومی نداریم

سرمربی زنیت درباره دلایل شکست تیمش برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا توضیح داد.

سماک: مقابل تیم‌هایی مانند یوونتوس توان هجومی نداریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم زنیت سن‌پترزبورگ بامداد امروز در چهارمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 4 بر 2 مغلوب یوونتوس شد. گل دوم زنیت در دقایق پایانی بازی توسط سردار آزمون به دست آمد.
 

سرگئی سماک، سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ در واکنش به این پرسش که نبود رقابت در لیگ برتر روسیه باعث شده تا این تیم نتواند در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه بگیرد، گفت: سطح تیم‌ها در لیگ برتر روسیه مانعی برای ما نیست. هرچند سطح فنی تیم‌های روسی در لیگ قهرمانان اروپا با نتایج به دست آمده مشخص می‌شوند. از دست دادن دو یا سه بازیکن کلیدی برای ما موضوع حیاتی است. هرچند این موضوع در لیگ برتر روسیه نمی‌تواند مشکل‌ساز شود اما در لیگ قهرمانان اروپا به چشم می‌آید. در این رقابت‌ها نخستین پرسش درباره پیکره تیمی و نه سطح رقابت‌ در لیگ‌های داخلی است.

 

سرگئی سماک افزود: در بازی با چلسی و یوونتوس کم‌وبیش دفاعی بازی کردیم. از نظر هجومی برابر این تیم‌ها توانی نداریم و نمی‌توانیم از موضع قدرت بازی کنیم. زمان زیادی است که در مورد مشکلات تیم‌های روسی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت می‌شود.  تا اینجای کار نمی‌توانیم منتظر پیشرفتی در این زمینه باشیم.

دیدگاه‌ها