کد خبر : 1789698 | 12 آبان 1400 ساعت 10:40 | 10.5K بازدید | 7 دیدگاه

دیبالا: پلاتینی الگوست و شادی گلش را تقلید کردم

پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس، پس از درخشش در بازی برابر زنیت درباره شادی پس از گلش توضیح داد.

دیبالا: پلاتینی الگوست و شادی گلش را تقلید کردم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم یوونتوس و زنیت سن پترزبورگ شب گذشته چهارمین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را برگزار کردند و شاگردان آلگری در نهایت با نتیجه 2-4 در زمین خود برابر حریف به پیروزی رسیدند.

این پیروزی باعث شد که یوونتوس با کسب چهار پیروزی از چهار بازی، در فاصله دو دیدار تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان، صعودش به مرحله یک هشتم را قطعی کرده باشد. آنها در حال حاضر با سه امتیاز بیشتر از چلسی در صدر جدول قرار دارند و بازی بعدی‌شان دراستمفوردبریج مقابل مدافع عنوان قهرمانی است.

دیبالا شب گذشته نمایش درخشانی داشت و موفق شد دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز ارسال کند. او پس از بازی به اسپورت مدیاست گفت:« ما به عنوان تیمی عالی بازی کردیم و توانستیم این نتیجه را کسب کنیم. ما به اولین هدف رسیدم و حالا می‌خواهیم به لندن برویم و جایگاهمان به عنوان صدرنشین گروه را تثبیت کنیم.»

 

1660561

 

این بازیکن آرژانتینی با دو گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند موفق شد از رکورد میشل پلاتینی و جان چارلز در جدول گلزنان یوونتوس عبور کند. او پس از بازی اظهار داشت:« پلاتینی الگوی من و اسطوره بزرگی برای دنیای فوتبال است. من می‌خواستم وقتی در بازی با اینتر با رکورد گلزنی او برابر شدم این خوشحالی را انجام دهم اما شرایط چنین اتفاقی فراهم نشد.»

دیبالا در این فصل موفق شده در 10 بازی که در تمامی رقابت‌ها با پیراهن یوونتوس انجام داده، چهار پاس گل ارسال کند و شش گل نیز به ثمر برساند. قرارداد او با بیانکونری در پایان فصل به اتمام می‌رسد اما انتظار می‌رود که به زودی قرداد جدیدی را با این باشگاه امضا کند.

دیدگاه‌ها