کد خبر : 1789699 | 12 آبان 1400 ساعت 10:56 | 5.5K بازدید | 16 دیدگاه

توخل: از تک فرصت استفاده کردیم و پیروز شدیم

توماس توخل، سرمربی چلسی، پس از پیروزی برابر مالمو مدعی شد که هدف تیمش تنها پیروزی در این بازی بود.

توخل: از تک فرصت استفاده کردیم و پیروز شدیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا مهمان مالمو بود و نهایتا موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد.

 اگرچه آبی‌ها به یک پیروزی خفیف دست یافتند اما آنها در طول مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشتند و پیروزی بدون دردسری را به دست آوردند. چلسی حالا 9 امتیازی است و تمام تمرکزش را روی دیدار برگشت برابر یووه و کسب صدرنشینی گروه قرار خواهد داد.

توماس توخل در پایان بازی گفت:« ما به کسب نتیجه در این بازی احتیاج داشتیم. انتظار داشتیم به این هدف دست پیدا کنیم و همین اتفاق هم رخ داد. ما از یک فرصت گلزنی که به دست آوردیم استفاده کردیم و در ادامه نیز این موقعیت را داشتیم که گل دوم را هم به ثمر برسانیم. به طور کلی کنترل بازی در اختیار ما بود. ما موقعیت خاصی به حریف ندادیم و فکر می کنم که هرگز تمرکزمان را از دست ندادیم.»

 

1654775

 

او همچنین درباره عملکرد کای هاورتز اظهار داشت:« او عملکرد بسیار خوبی داشت، خیلی تلاش کرد و من روش کار او را دوست دارم. می توانم ببینم و احساس کنم که چقدر برای تیم می جنگد. او در حال حاضر کمی بدشانس است.  او دو فرصت برای گلزنی داشت. در هر حال این یک سناریوی عالی برای هاورتز بود. از آخرین نمایش های او بسیار راضی هستم.»

زیاش شب گذشته موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند و توخل درباره عملکرد این بازیکن گفت:« آیا این زیاش می‌تواند به ما کمک کند؟ بله اما من فکر می‌کنم که او هنوز فرصت پیشرفت زیادی در تصمیم‌گیری، ایجاد ارتباط در زمین و حفظ ثبات بیشتر دارد. ما همیشه روی پرسینگ شدید و آگاهی محیطی او حساب می‌کنیم. این بخش مهمی از عملکرد او است. او می‌تواند نمایش درخشانی داشته باشد و شاید بیشتر در جریان بازی قرار بگیرد اما فکر می‌کنم که مصدومیت شانه ضربه زیادی به او زد. به ثمر رساندن چنین گلی می‌تواند بسیار موثر باشد و من برای او بسیار خوشحالم.»

دیدگاه‌ها