کد خبر : 1789708 | 12 آبان 1400 ساعت 11:23 | 15.6K بازدید | 11 دیدگاه

انتقاد بازیکنان سابق یونایتد: پوگبا خوب بازی نمی‌کند

ریو فردیناند و پل اسکولز، ستاره‌های سابق منچستریونایتد، از عملکرد پل پوگبا در بازی شب گذشته برابر آتالانتا ابراز نارضایتی کردند.

انتقاد بازیکنان سابق یونایتد: پوگبا خوب بازی نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد شب گذشته دو بار از آتالانتا عقب افتاد اما موفق شد با دو گل کریستیانو رونالدو این بازی را به تساوی کشانده و با یک امتیاز از برگامو به خانه برگردد.

شاگردان اوله گونار سولسشر در این بازی نیز عملکرد چندان درخشانی را به نمایش نگذاشتند و تیغ تیز انتقادات این بار متوجه پل پوگبا بود.

ریو فردیناند پس از پایان بازی به بی تی اسپورت گفت:« من فکر می‌کنم که او در دقایق بسیاری از بازی اختیار عمل را در دست داشت اما کمی کند بود. گاهی باید به بعضی از بازیکنان گفته شود که سریع باش و با یک یا دو لمس توپ، آن را پاس بده. او باید این موضوع را به خودش یادآوری کند که خوب بازی نمی‌کند. به نظر می‌رسد که مکالمات ضروری در رختکن ما صورت نمی‌گیرد. هیچ بازیکنی در دنیا نیست که تمام بازی‌ها را بدون نقص آغاز کند.»

 

1657544

 

اسکولز نیز با تایید حرف‌های فردیناند اضافه کرد:« پوگبا نیاز به کسی دارد که مدام با او صحبت کند، کسی که او احترام زیادی برایش قائل باشد و تجربه زیادی هم داشته باشد. او بازیکن باتجربه‌ای است اما می‌تواند این رفتارهای احمقانه را تا 35 سالگی ادامه دهد و همه از این موضوع خبر دارند. بزرگترین مشکل این بازیکن حفظ تمرکز است. او گاهی در تفکراتش غرق می‌شود.»

او ادامه داد:« پوگبا در یوونتوس عالی بود و به همین دلیل ما او را به خدمت گرفتیم اما به بازیکنانی که در آن تیم در اطرافش بودند نگاه کنید، بازیکنانی چون پیرلو، کیه‌لینی، بوفون و یک سرمربی هجومی که مدام با او حرف می‌زد و او تا سن 35 سالگی به همین رفتارها نیاز دارد.»

دیدگاه‌ها