کد خبر : 1789721 | 12 آبان 1400 ساعت 12:09 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی‌های آسیایی مدال‌های خوشرنگی می‌گیریم

سجاد هاشمی: برخی در دوومیدانی سنگ‌اندازی می‌کنند

رکورددار دوی ۴۰۰ متر ایران می‌گوید با اینکه شرایط دوومیدانی در حال حاضر خوب است و ورزشکاران رکوردهای خوبی را ثبت می‌کنند اما برخی در حال انتقاد و سنگ‌اندازی هستند.

سجاد هاشمی: برخی در دوومیدانی سنگ‌اندازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سجاد هاشمی به شرایط فعلی دوومیدانی اشاره و بیان کرد: به فدراسیون دوومیدانی و باشگاه‌ها خسته نباشید می‌گویم که در کنار دوومیدانی‌کاران هستند. این رشته ورزشکاران مظلومی دارد که در قبال حضور باشگاه‌ها درآمدی کسب می‌کنند. من هم در یک سال گذشته اتفاقات خوبی را پشت سر گذاشتم، رکورد ۴۰۰ متر فضای باز و ۲۰۰ متر داخل سالن را شکستم و کاملا روی برنامه پیش رفتم.  

 

او در ادامه افزود: رکوردهای خوبی در یک سال گذشته ثبت و در بخش مردان و زنان چندین رکورد ملی شکسته شد. سطح رکوردها به اندازه‌ای حرفه‌ای شده  که نویدبخش مدال‌آوری در بازی‌های سال آینده است. من هم رنکینگ دوم آسیا هستم و تلاش می‌کنم تا به رتبه اول برسم.

 

هاشمی با بیان اینکه کسی که جزو خانواده دوومیدانی است باید سهمی در اعتلای ورزشکاران داشته باشد، خطاب به برخی از منتقدان گفت: افرادی هستند که بخاطر منافع شخصی خود و عملی نشدن خواسته‌هایشان، در حال اذیت کردن خانواده دوومیدانی هستند. اتفاقات تلخی در چند سال گذشته برای ما افتاد که قابل درک نبود و کاری از دستمان برنمی‌آمد، به همین دلیل مدتی از دوومیدانی خداحافظی کردم، علاوه بر این تعدادی دیگر از ورزشکاران بزرگ هم این رشته را کنار گذاشتند، اما بعد از مدتی احساس کردم شرایط مهیا است و برگشتم.

 

او در این مورد افزود:  برخی منافع خود را در خطر دیده‌اند و اکنون سنگ‌اندازی می‌کنند. وقتی چند سال قبل در فرودگاه امام از یکی افراد ۴۰، ۵۰ ادکلن گرفتند، آبرویمان رفت اما امروز با قدرت جلو می‌رویم و فدراسیون و ورزشکاران هم قسم شده‌ایم که برای اقتدار دوومیدانی و اعتلای نام ایران تلاش کنیم. وزیر ورزش هم از جنس دوومیدانی است و مطمئنم در بازی‌های آسیایی سال آینده و مسابقات آتی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت و مدال‌های خوشرنگی کسب می‌کنیم. امیدوارم عزیزانی هم که برای دوومیدانی سنگ اندازی می‌کنند در مسیر درستی قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها