کد خبر : 1789747 | 12 آبان 1400 ساعت 14:04 | 65.3K بازدید | 28 دیدگاه

واکنش متفاوت فردیناند و اسکولز به گل رونالدو (عکس)

گل دیرهنگام کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، برابر آتالانتا با واکنش‌های متفاوتی در استودیو بی تی اسپورت همراه شد.

واکنش متفاوت فردیناند و اسکولز به گل رونالدو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در ورزشگاه خانگی آتالانتا به مصاف این تیم رفت و در نهایت موفق شد با دو گل کریستیانو رونالدو یک امتیاز را از این دیدار به خانه ببرد.

این فوق ستاره پرتغالی از زمان بازگشت به یونایتد موفق شده نیمی از گل‌های یونایتد را به ثمر رسانده یا پاس گلش را ارسال کند و دو گلی که در این بازی وارد دروازه حریف کرد نیز بار دیگر کمک زیادی به تیم اوله گونار سولسشر کرد.

گل تماشایی دقیقه 91 این بازیکن برابر آتالانتا تحسین بسیاری را به همراه داشت و یکی از این تحسین کنندگان ریو فردیناند بود که در کنار پل اسکولز در استودیو بی تی اسپورت مشغول تماشای بازی بودند.

او در حالی که از جایش برخاسته بود و به نمایشگر اشاره می‌کرد، فریاد زد:« وای خدای من! این کاری است که او انجام می‌دهد! این کار غیرقانونی است. او آدم فضایی است!»

 

1660613

 

این در حالی بود که پل اسکولز پس از به ثمر رسیدن این گل حتی دست‌هایش را از جیبش درنیاورد و بسیار خونسرد و آرام به صحنه‌های بازی خیره شده بود.

تاثیر چشمگیری که رونالدو پس از پیوستن به یونایتد بر عملکرد این تیم داشته غیرقابل انکار است و فردیناند نیز پس از سوت پایان بازی به تمجید از عملکرد هم تیمی سابقش پرداخت.

او به بی تی اسپورت گفت:« مردم می‌گویند که او به اندازه کافی تلاش نمی‌کند، بازیکنان را دنبال نمی‌کند و در پرس حضور ندارد اما او سخت‌ترین کار هر بازی را انجام می‌دهد، او گل می‌زند. او در لحظات حیاتی پا پیش می‌گذارد و این اتفاق در هر کشور، هر ورزشگاه و هر زمانی رخ می‌دهد. او در بزرگترین شرایط خودی نشان داده و تیم را نجات می‌دهد.»

دیدگاه‌ها