کد خبر : 1789766 | 12 آبان 1400 ساعت 15:01 | 36.1K بازدید | 19 دیدگاه

مدیر عامل پیکان موافق واگذاری

وعده ۸ میلیاردی آجورلو به باشگاه‌های لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران می گوید عزیزی خادم از واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه ها حمایت می‌کند.

وعده ۸ میلیاردی آجورلو به باشگاه‌های لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی بعد از جلسه مدیران باشگاه های لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال درباره واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه ها بیان کرد: در ابتدا از شما خبرنگاران بابت سختی هایی که به شما بیرون از جلسه گذشت، عذرخواهی می کنم. جلسه خیلی خوبی بود. باید از مسئولان فدراسیون فوتبال بابت برگزاری این جلسه تشکر می کنم. از برادر عزیزم آقای آجورلو هم بابت استارت کاری که زدند ممنونم. شاید باید زودتر از اینها این اتفاق می افتاد. با این حال روند جلسه خیلی خوب بود.
او صحبت هایش را اینطور ادامه داد: آقای عزیزی خادم گزارشی را از دوران حضورش در فدراسیون فوتبال و دستاوردهایش ارائه کرد. همچنین آقای بهاروند توضیحاتی را درباره فرآیند تبلیغات محیطی، حق پخش و موارد درآمدزای دیگر که متوجه سازمان لیگ و باشگاه ها است را بیان کرد. نمایندگان باشگاه ها هم بودند و هرکدام چند دقیقه صحبت کردند و جلسه خوب پیش رفت.


مدیرعامل پیکان همچنین گفت: بعضی ها موافق طرح آقای آجورلو بودند. برای من این مساله خیلی جالب بود که آقای عزیزی خادم علاقه مند بودند این اتفاق بیفتد و تبلیغات محیطی به باشگاه ها واگذار شود. این نکته امیدوارکننده است. او بشدت از سهم و نقش باشگاه ها در تبلیغات محیطی حمایت کرد. آقای بهاروند و همکاران شان هم زحمات زیادی در این بخش کشیده اند. ایشان توضیحاتی درباره موانع و محدودیت هایی که برای افزایش درآمدهای تبلیغات محیطی و استیفای حقوق سازمان لیگ از قراردادی که با کارگزارها امضا می کند، وجود دارد ارائه کرد.


محمدی در پایان افزود: در نهایت پیشنهاد آقای آجورلو خیلی پیشنهاد خوبی بود. ایشان عنوان کردند که اگر باشگاه های لیگ برتری به ایشان اعتماد کنند، 8 میلیارد تومان در اختیار باشگاه ها می گذارند. هم به واسطه بازی هایشان با استقلال و پرسپولیس و هم به واسطه دیدارهای خودشان. من خودم شخصا حتما از این موضوع استقبال می کنم. چراکه این رقم تقریبا چند برابر رقم سازمان لیگ است. اگر محقق شود و بشود این پول را در اختیار باشگاه ها بگذارند، قدم مهم و اتفاق مثبتی می افتد که تا الان در فوتبال ما سابقه نداشته است.

 

دیدگاه‌ها