کد خبر : 1789779 | 12 آبان 1400 ساعت 15:40 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

ویزا صادر نشد، شیربیگی به کویت نمی‌رود؛

خانم گل فوتسال آسیا در نصر فردیس کرج

خانم گل فوتسال آسیا به رغم توافقات انجام شده در فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان کویت حضور نخواهد داشت و به تیم تازه لیگ برتری شده در ایران پیوست.

خانم گل فوتسال آسیا در نصر فردیس کرج

به گزارش "ورزش سه" پس از انتقال فرشته کریمی به تیم سلوی الصباح و گذشت دو هفته از حضور او در این تیم که با شروع طوفانی ستاره ایرانی همراه بود و او توانست در دو مسابقه 6 گل و 6 پاس‌گل به نام به ثبت برساند، همگان منتظر حضور دیگر ستاره ایرانی توافق کرده با مدیران سلوی الصباح کویت بودند تا زوج رویایی فرشته کریمی-سارا شیربیگی در لیگ فوتسال زنان کویت شکل بگیرد.

 

شیربیگی که پس از سه فصل متوالی خانم گلی در فوتسال ایران تصمیم به پذیرفتن تجربه لژیونری شده بود و می‌خواست برای نخستین‌بار خارج از فوتسال ایران کارش را دنبال کند، مذاکرات مثبتی را طی هفته‌های گذشته با مدیران سلوی الصباح انجام داده بود و به نظر همه چیز تمام شده می‌آمد و حضور این ستاره ایرانی در ترکیب تیم کویتی قطعی به نظر می‌رسید.

با این‌حال اما به رغم مذاکرات انجام شده، مشکلات اداری و عدم صدور روادید (ویزا) برای سارا شیربیگی باعث شد تا با گذشت زمان، عملاً انتقال ستاره ایرانی به لیگ فوتسال زنان کویت منتفی شود و حالا با منتفی شدن حضور شیربیگی در فوتسال کویت، او یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی لیگ برتر فوتسال زنان به شمار می‌رفت.

 

با توجه به گذشت یک هفته از رقابت‌های فصل جدید، خانم گل فوتسال آسیا که از جمع تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت، در نهایت تصمیم گرفت در هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان، برای تیم تازه لیگ برتری شده نصر فردیس کرج به میدان برود و او با تیم کرجی به توافق رسید و قراردادش را به امضا رساند.

 

گفتنی است که نصر فردیس یکی از تیم‌های پرستاره لیگ برتر فوتسال زنان ایران است و بازیکنانی همچون فرزانه توسلی، نسترن مقیمی و حالا سارا شیربیگی را جذب کرده و یکی از تیم‌های مدعی در راه رسیدن به عنوان قهرمانی است.

 

نصر فردیس در حساس‌ترین جدال نیم‌فصل نخست لیگ فوتسال زنان، جمعه در تهران به مصاف تیم پیکان می‌رود، البته در این مسابقه شیربیگی به دلیل آماده نبودن امکان همراهی تیمش را ندارد اما از هفته سوم در لیگ برتر فوتسال زنان با لباس نصر فردیس به میدان خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها