کد خبر : 1789787 | 12 آبان 1400 ساعت 16:11 | 18.4K بازدید | 10 دیدگاه

یک رکورد دیگر گرد مولر؛ تقدیم به لواندوفسکی!

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ یک شب فوق العاده را مقابل بنفیکا پشت سر گذاشت.

یک رکورد دیگر گرد مولر؛ تقدیم به لواندوفسکی!

به گزارش "ورزش سه"، دوران درخشش رابرت لواندوفسکی تمامی ندارد و این گلزن باتجربه و لهستانی در سال های اخیر در اوج فوتبال خود قرار داشته است. بایرن مونیخ دیشب بار دیگر به پیروزی پرگلی دست یافته و با نتیجه 2-5 بنفیکا را مغلوب کرد. مطابق انتظار رابرت لواندوفسکی مرد اول تیمش در این دیدار بوده و موفق شد سه بار دروازه حریف را باز کند. البته این بازیکن در نیمه اول یک پنالتی خراب کرد تا نتواند در مقابل بنفیکا پوکر کند.

 

1660658

 

این بازی شماره 100 رابرت لواندوفسکی در لیگ قهرمانان بود. ستاره لهستانی در این مدت 81 بار موفق به گلزنی شده و 23 پاس گل نیز ارسال کرده است. همچنین رابرت لواندوفسکی دیشب به گل شماره 64 خود برای باواریایی ها در لیگ قهرمانان رسیده و از رکورد 62 گل  اروپایی گرد مولر در لباس بایرن مونیخ عبور کرد. البته این اولین رکورد گرد مولر نیست که به دست ستاره سال های اخیر بایرن مونیخ شکسته می شود.

 

رابرت لواندوفسکی فصل گذشته بوندسلیگا  موفق به زدن 41 گل برای بایرن مونیخ شده و البته بدشانس بود که در اواخر فصل در چند مسابقه به علت مصدومیت غایب بوده و شانس افزایش رکورد خود را از دست داد. اما با این حال نیز رابرت لواندوفسکی بعد از ۴۹ سال از رکورد تاریخی گرد مولر، اسطوره فقید فوتبال آلمان با به ثمر رساندن 40 گل در طول یک فصل بوندسلیگا عبور کرده و از این حیث رکورددار شد.

دیدگاه‌ها