کد خبر : 1789797 | 12 آبان 1400 ساعت 18:08 | 58.1K بازدید | 22 دیدگاه

پیشنهادهای جدی استقلال برای تبلیغات محیطی

آجورلو این بار با وعده 380 میلیاردی آمد

مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال با ارائه پیشنهادی مدعی شد که او می تواند بالای 300 میلیارد برای سرخابی ها و 80 میلیارد برای سازمان لیگ درآمد زایی کند.

آجورلو این بار با وعده 380 میلیاردی آمد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بحث پیرامون تبلیغات محیطی که از چند هفته قبل به موضوع اصلی فوتبال کشور تبدیل شده، امروز جلسه ای میان مدیران باشگاه‌ها با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ برگزار شد تا طرفین در این خصوص پیشنهادات خود را ارائه دهند. باشگاه استقلال یکی از تیم های جدی خواهان دریافت تبلیغات محیطی است و بنا بر ادعای آبی پوشان، آنها می توانند سود چند برابری را نصیب باشگاه ها و سازمان لیگ کنند.

 

در این جلسه شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال نظر مثبتی درخصوص واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه ها داشت و حتی حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ نیز با کلیت این طرح موافق بود و به نظر می رسد تنها نگرانی سازمان لیگ بابت حقوق تیم های کم طرفدار و کم تماشاگر بود که با پیشنهاد مدیرعامل استقلال برطرف شده باشد.

 

در ادامه این جلسه، مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال شرح داد که میانگین سود باشگاه های متوسط و کم درآمد از این حوزه در سال گذشته به ۳ میلیارد تومان می رسید که از این مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون تومان آن به خود باشگاه ها می رسید و باقی مانده آن نیز به جرایم و هزینه های سالیانه باشگاه ها اختصاص پیدا می کرد.

 

اما حالا به پیشنهاد آجورلو، تیم های استقلال و پرسپولیس به وسیله کارگزار پیشنهادی هر کدام می توانند 150 میلیارد تومان بابت تبلیغات محیطی درآمد داشته باشند و 20 درصد این مبلغ هم به فدراسیون فوتبال خواهد رسد. به عبارت دیگر در مجموع دو تیم سرخابی های پایتخت می توانند 60 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ سودرسانی داشته باشند که چندین برابر سود کلی سازمان لیگ در فصل گذشته خواهد بود.

 

1648851

 

در ادامه بحث تیم های کم طرفدار نیز مدیرعامل استقلال پیشنهاد داده است که تنها از تقابل های سایر تیم ها با سرخابی های پایتخت، 4 میلیارد تومان بابت تبلیغات محیطی به این باشگاه ها برسد و 4 میلیارد نیز در سایر دیدارها نصیب آنها شود که در مجموع مبلغ 8 میلیارد به باشگاه های کم طرفدار می رسد که این رقم دو برابر مبلغ دریافتی فصل گذشته آنهاست که با در نظر گرفتن سودی که سازمان لیگ مطرح می کند، نزدیک به 6 میلیارد و 500 میلیون تومان می تواند از طریق کارگزار پیشنهادی استقلال به این باشگاه ها برسد.

 

قرار است با نظر مثبتی که از سوی رئیس فدراسیون فوتبال اعلام شده، کمیته چابک سازی سازمان لیگ با حضور آقایان حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال مجید صدری مدیرعامل پرسپولیس و سایر اعضا جلسه ای را برگزار کند و زمینه را برای اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه ها فراهم نماید.

 

پیشنهاد مدیرعامل استقلال، درآمدی بالای 80 میلیارد تومان برای سازمان لیگ است که از طریق تبلیغات محیطی نصیب این سازمان می شود که این رقم چیزی نزدیک به 8 برابر درآمد سازمان لیگ نسبت به سال قبل است. در پایان باید دید بحث تبلیغات محیطی و پیشنهاد استقلالی ها به کجا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها