کد خبر : 1789831 | 12 آبان 1400 ساعت 20:30 | 31.5K بازدید | 2 دیدگاه

کنایه سنگین اسطوره فرانسه به باشگاه تاتنهام(عکس)

مارسل دسایی، اسطوره فوتبال فرانسه و ستاره سابق باشگاه چلسی، کنایه سنگینی به باشگاه تاتنهام زده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تاتنهام طی چند سال اخیر روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرده است. از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا گرفته تا همین نتایج ضعیف اخیر که باعث شد نونو اسپریتو از هدایت تیم لندنی برکنار شود و بعد از کش و قوس‌های فراوان آنتونیو کونته جای این سرمربی پرتغالی را بگیرد.

 

حالا هواداران تاتنهام امیدوار هستند که تیم‌شان با آنتونیو کونته روزهای خوبی را تجربه کند. در واقع کسب جام برای تیم لندنی به یک حسرت تبدیل شده و همواره شاهد این موضوع بوده ایم که طی سالیان اخیر هواداران تیم های رقیب با این حربه دست به کری خوانی با تاتنهامی‌ها زده اند؛ موضوعی که بعضا در بین ستاره های سابق و فعلی تیم های رقیب تاتنهام نیز دیده شده است.

 

در همین راستا اکنون اسطوره فوتبال فرانسه که سابقه حضور در باشگاه چلسی را هم در کارنامه داشته، دست به تمسخر باشگاه تاتنهام زده و کنایه سنگینی را در رابطه با آنها مطرح کرده است. مارسل دسایی در یک استوری اینستاگرامی با انتشار تصویری از آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو، سرمربیان فعلی و قبلی تاتنهام، به این باشگاه کنایه زده است. دسایی متنی را در کنار تصویر مورینیو قرار داده و نوشته: "توصیه مورینیو به کونته؛ آنها به تو پول می‌دهند تا بیایی. آنها به تو پول می‌دهند تا بروی و تو حتی هیچ چیزی برنده نمی‌شوی. این شگفت انگیز است."

 

 

1660731

دیدگاه‌ها