کد خبر : 1789877 | 13 آبان 1400 ساعت 01:19 | 11K بازدید | 4 دیدگاه

شریف 1- 3 اینتر؛ بازگشت نراتزوری به لیگ قهرمانان

اینتر با ارائه نمایشی درخشان در نیمه دوم موفق شد با نتیجه 1-3 تیم شریف را مغلوب کند.

شریف 1- 3 اینتر؛ بازگشت نراتزوری به لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری که این فصل لیگ قهرمانان را چندان خوب شروع نکرده بود، با کسب دو پیروزی متوالی مقابل شریف شگفتی ساز به جدول بازگشته و شانس خود را برای صعود به دور بعدی افزایش داد.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 مارسلو بروزوویچ فرصت خوبی برای زدن گل اول این تیم داشت، اما ضربه او در راه ورود به دروازه شریف به آربولدا برخورد کرد.

 

دقایقی بعد و روی ارسال دنیله دی آمبریزیو و اشتباه آتاناسیادیس، دروازه بان شریف بود که لائوتارو مارتینز در دو قدمی دروازه صاحب فرصت شد، اما ضربه این بازیکن هم به مدافع شریف برخورد کرد.

 

اما اینتر در دقیقه 40 فاصله ای تا زدن گل اول نداشت. لائوتارو مارتینز در موقعیتی مناسب صاحب فرصت شده و تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه این بازیکن با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد و این فرصت بسیار خوب از دست رفت تا دو تیم در نهایت با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

 

1660825

 

اینتر نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 53 به گل اول دست یافت. روی پاس رو به عقب آرتورو ویدال، مارسلو بروزوویچ پشت محوطه صاحب موقعیت شده، با حرکتی تکنیکی در مدافع شریف را از پیش رو برداشت و با ضربه ای تماشایی دروازه این تیم را باز کرد.

 

اما دقایقی بعد نوبت گل دوم اینتر هم فرا رسید. این بار روی ارسال کرنر از سوی بروزوویچ بود که در دو بار ابتدایی ضربات میلان اشکرینیار توسط دروازه بان شریف مهار شد، اما در نهایت در مرتبه سوم خود این مدافع اسلواک موفق به باز کردن دروازه حریف شد.

 

1660826

 

اما در دقیقه 81 اینتر به گل سوم هم دست یافت. روی اشتباه مدافع شریف بود که الکسیس سانچس به خوبی توپربایی کرده و موفق شد گل سوم را نیز وارد دروازه حریف کند. اما در دقیقه 92 ترائوره ارسال از سمت چپ را با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا در نهایت این دیدار با برتری 1-3 اینتر تمام شود.

دیدگاه‌ها