کد خبر : 1789878 | 13 آبان 1400 ساعت 01:21 | 10.1K بازدید | 6 دیدگاه

سیتی 4 - 1 بروژ؛ پیروز به استقبال یونایتد

منچسترسیتی در خانه خود و با درخشش در نیمه دوم 1-4 کلوب بروژ را مغلوب کرد.

سیتی 4 - 1 بروژ؛  پیروز به استقبال یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها که هفته بعدی در دیداری حساس در لیگ برتر به مصاف منچستریونایتد می روند، امشب مشکل چندانی برای غلبه بر کلوب بروژ نداشته و با نتیجه 1-4 این تیم را شکست دادند.

 

سیتی بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ضربه فنی و چیپ ژائو کانسلو فرصت داشت به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه این مدافع پرتغالی به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.

 

1660827

 

اما در دقیقه 15 این منچسترسیتی بود که به گل اول اول دست یافت. ارسال زمینی و دقیق کانسلو از سمت چپ در دهانه دروازه خالی به فیل فودن رسید و این ستاره انگلیسی موفق شد به راحتی گل اول سیتیزن ها را به ثمر برساند.

 

اما دقایقی بعد کلوب بروژ به صورت اتفاقی به گل تساوی دست یافت. ارسال زمینی دی کتلاره از سمت چپ به شکلی عجیب به صورت جان استونز برخورد کرده و وارد دروازه شد تا نماینده بلژیک کار را به تساوی بکشاند.

 

1660828

 

در اواسط نیمه اول بود که دی کتلاره در گوشه محوطه منچسترسیتی صاحب فرصت شده و می توانست زننده گل دوم تیمش لقب گیرد، اما ضربه زمینی او با واکنش تماشایی ادرسون همراه شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت سیتی و کلوب بروژ با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.

 

سیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 54 به گل دوم دست یافت. ارسال دقیق ژائو کانسلو از سمت چپ در دهانه دروازه به ریاض محرز رسید و او با یک ضربه سر دقیق موفق شد دروازه بروژ را باز کند.

 

1660829

 

دقایقی بعد این ایلکای گوندوغان بود که در پشت محوطه کلوب بروژ صاحب موقعیت مناسبی برای زدن گل سوم هم شد، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 81 سیتی به گل سوم هم دست یافت. پاس به بیرون تماشایی گوندوغان در دهانه دروازه به رحیم استرلینگ رسید و ستاره انگلیسی سیتی موفق شد به راحتی دروازه حریف بلژیکی را باز کند.

 

در ثانیه های پایانی این بار ارسال کانسلو را گابریل ژسوس تبدیل به گل کرد و این دیدار با برتری 1-4 سیتی به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها