کد خبر : 1789887 | 13 آبان 1400 ساعت 01:31 | 33.8K بازدید | 31 دیدگاه

لایپزیش 2-2 PSG: جنگ پولدارها برنده نداشت(عکس)

دیدار جذاب و پرگل تیم‌های لایپزیش و پاری سن ژرمن با تساوی 2-2 به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در دیدار رفت پاری سن ژرمن توانسته شکست 2-1 را به برتری 3-2 تبدیل کند، در دیدار امشب این لایپزیش بود که با گل ثانیه های پایانی دومینیک سوبوسلای، یک امتیاز از حریف پرستاره‌اش گرفت.

در دیدار امشب لایپزیش بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 8 به گل رسید. روی پرس خوب بازیکنان میزبان، آندره سیلوا در سمت چپ صاحب توپ شد و ارسال دقیق او را کریستوفر انکونکو تبدیل به گل کرد.

برتری لایپزیش ادامه داشت و دو دقیقه بعد این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای دانیلو روی آندره سیلوا باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود سیلوا پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او را جانلوئیجی دوناروما با یک شیرجه به موقع دفع کرد تا اختلاف یک گل باقی بماند.

 

1660843

 

پس از آن نوبت پاریسی ها بود که نمایش بهتری ارائه بدهند و در دقیقه 21 به گل تساوی برسند. روی یک حرکت تیمی عالی بود که توپ با پاس عرضی کیلیان امباپه مقابل دروازه به جورجینیو واینالدوم رسید و او هم با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد.

 

1660845

 

برتری پی اس جی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 39 بود که این تیم به گل دوم رسید. این بار روی یک ضربه کرنر بود که توپ با ضربه سر مارکینیوس به واینالدوم رسید و او هم با ضربه سر، گل دوم خود  تیمش را به ثمر رساند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

 

1660844

 

در نیمه دوم هم هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و به نظر می رسید که بازی با همان نتیجه 2-1 به سود پی اس جی به پایان خواهد رسید اما دقیقه 90، بار دیگر لایپزیش صاحب یک ضربه پنالتی شد. این بار پرسنل کیمپمبه بود که روی انکونکو مرتکب خطا شد و داور هم پس از استفاده از VAR، نقطه پنالتی را نشان داد. این بار سوبوسلای پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست دوناروما، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا بازی با نتیجه 2-2 به پایان برسد.

 

1660846

 

دیدگاه‌ها