کد خبر : 1789890 | 13 آبان 1400 ساعت 09:29 | 13K بازدید | 10 دیدگاه

کلوپ: کسب چهار برد از چهار بازی دیوانه کننده است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد شاگردانش بعد از چهار بازی ابتدایی لیگ قهرمانان تمجید کرد.

کلوپ: کسب چهار برد از چهار بازی دیوانه کننده است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در ادامه روند فوق العاده خود طی هفته‌های اخیر شب گذشته موفق شد در آنفیلد با دو گل از سد اتلتیکومادرید عبور کند تا 12 امتیازی شده و در فاصله دو هفته مانده به پایان دور گروهی صعود خود را به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی چمپیونزلیگ قطعی کند.

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در پایان بازی گفت: "شاهد یک بازی تقریبا عالی بودیم. پاس گل های باورنکردنی ترنت الکساندر آرنولد با ضربه های تمام کننده فوق‌العاده‌ای همراه شدند، مخصوصاً گل سادیو مانه. ما باید فوتبال خود را به نمایش بگذاریم و این کاری است که توانستیم آن را به خوبی درباره انجام دادیم. واقعا اصلاً دوست نداشتم سادیو مانه را تعویض کنم اما به خاطر برخورد هایی که وجود داشت مجبور به انجام این کار شدم چرا که ممکن بود او اخراج شود."

 

 

1660850

 

 

کلوپ در ادامه گفت: "قبل از شروع مسابقات هدف اولیه ما این بود که به مرحله حذفی صعود کنیم. صادقانه فکر می کنم که کسب چهار برد از چهار مسابقه کاملاً دیوانه کننده است. بعد از قرعه‌کشی این انتظار را نداشتم که بتوانیم بعد از چهار بازی به مرحله بعد صعود کنیم. از طرف دیگر لیگ قهرمانان مسابقاتی است که با پیروزی در آن پول زیادی به دست می آورید. نهایتا بعد از این خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد."

 

احتمال تغییر ترکیب در دو بازی آینده لیگ قهرمانان: "این که با چه ترکیبی در آن دو مسابقه به میدان برویم به وضعیت ما قبل از آن بازی ها بستگی دارد. بازی در لیگ قهرمانان اروپا همواره ویژه است. از طرفی من تا به حال به سن‌سیرو نرفته ام و به همین خاطر برای آن هیجان زده هستم."

 

 

1660854

 

 

حواشی دست دادن با دیه‌گو سیمئونه: "هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد و من فکر می‌کنم که دیه گو هم خیلی از این کار خوشش نمی آید. با این حال به طور کلی باید تاکید کنم که این مسئله هیچ تاثیری در احترامی که من به او می گذارم، به وجود نمی آورد."

دیدگاه‌ها