کد خبر : 1789891 | 13 آبان 1400 ساعت 09:41 | 40K بازدید | 22 دیدگاه

سیمئونه: مثل بقیه تیم‌ها شش گل از لیورپول نخوردیم

دیه‌گو سیمئونه،سرمربی اتلتیکو مادرید، با وجود شکست برابر لیورپول از عملکرد شاگردانش راضی به نظر می‌رسد.

سیمئونه: مثل بقیه تیم‌ها شش گل از لیورپول نخوردیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید که در بازی رفت برابر لیورپول در وندا متروپولیتانو شکست خورده بود، شب گذشته در آنفیلد برابر این تیم قرارگرفت و نهایتاً با نتیجه 2-0 کار را واگذار کرد. شاگردان دیه‌گو سیمئونه با این شکست چهار امتیازی باقی ماندند و به رده سوم جدول سقوط کردند تا کارشان برای صعود بسیار دشوار شود.

 

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در پایان بازی گفت: "من باید مراقب پیشرفت تیم باشم و اینکه بتوانیم نظم بیشتری داشته باشیم. ما در حمله شروع خوبی داشتیم اما بعد از آن دیدید که چگونه ماجرا رقم خورد؛ گل اول، دوم و بعد هم کارت قرمز. بازی با یک یار کمتر مقابل لیورپول کار آسانی نیست و من به تیم به خاطر مسئولیت پذیری و صبری که داشت تبریک می گویم. بقیه 6-0 شکست می‌خورند اما ما آرامش خود را حفظ کردیم."

 

 

1660855

 

 

عملکرد آنتوان گریزمان و ادامه بازی ها: "گریزمان در این بازی سرعت خوبی داشت همانطور که می توانید ان را از تلویزیون ببینید. ژوتا هم اینگونه بود. ما باید تیم را بهبود ببخشیم، نه اینکه تمام حواس مان را روی اخراج، بازی رفت یا اتفاقاتی که رخ داده قرار دهیم. در سکوت کار کنیم و کنار یکدیگر باشیم. به طور کلی من تیم را دوست داشتم چرا که تنها کاری که باید را انجام دادند. حالا وقت آن است که یک نمایش خوب را مقابل میلان ارائه دهیم و پیروز شویم.

 

به طور کلی من راضی هستم چرا که رقیب ما تیمی است که در برخی بازی‌ها شش یا هفت گل میزند اما ما تمرکزمان را حفظ کردیم و امیدوارم این موضوع در بازی‌های بعدی به کار بیاید."

 

 

1660856

دیدگاه‌ها