کد خبر : 1789897 | 13 آبان 1400 ساعت 10:36 | 16.7K بازدید | 4 دیدگاه

گواردیولا:در سیتی که باشید،کسی به شما کمک نمی‌کند

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، به توقف پاری‌سن‌ژرمن برابر لایپزیش واکنش نشان داد.

گواردیولا:در سیتی که باشید،کسی به شما کمک نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا میزبان کلوب بروژ بود و همان طور که انتظار می‌رفت همانند بازی رفت موفق شد به راحتی حریف خود را با نتیجه 4-1 شکست دهد؛ موضوعی که باعث شد شاگردان پپ گواردیولا با توجه به توقف پاری‌سن‌ژرمن برابر لایپزیش به صدر جدول گروه صعود کنند.

 

 

1660890

 

 

پپ گواردیولا در پایان درباره اینکه آیا لایپزیش به منچستر سیتی کمک کرده یا خیر گفت: " وقتی در منچسترسیتی باشید متوجه می شوید که هیچ کس به شما کمک نمی کند. تمام عناوین که قبلا کسب کرده ام به این دلیل بوده که در باشگاه‌های بزرگ بوده‌ام و حالا قطعاً لذت پیروز شدن در منچستر سیتی بالاتر از همه خواهد بود."

 

گواردیولا درباره عملکرد شاگردانش مقابل کلوب بروژ نیز گفت: "فکر می‌کنم که کاملا شایسته این پیروزی بودیم. 15 دقیقه اول تا زمانی که توانستیم به گل دست پیدا کنیم عالی بود. سپس بلافاصله گل تساوی وارد دروازه‌مان شد. در نیمه دوم یک نمایش کاملا خوب را ارائه دادیم و به طور کلی فکر می کنم مهم این بود که بعد از شکست مقابل پاری‌سن ژرمن شش امتیاز کسب کنیم. ما برای صعود به یک امتیاز دیگر نیاز داریم و بیشتر برای صدرنشینی.

 

 

1660889

 

 

نمی‌دانم می‌توانیم بهتر از 20 دقیقه اول بازی کنیم یا نه. بعد از گل‌ها، ذهنیت بازیکنان از بین رفت و به نظرم این کاملا طبیعی است. با این حال به طور کلی ما واقعا خوب بازی کردیم و از عملکرد تیم خیلی خوشم اومد."

دیدگاه‌ها