کد خبر : 1789899 | 13 آبان 1400 ساعت 10:52 | 18.7K بازدید | 16 دیدگاه

واکنش پوچتینو به از دست رفتن صدرنشینی

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن می گوید رقم خوردن نتیجه تساوی برابر لایپزیش منصفانه بوده است.

واکنش پوچتینو به از دست رفتن صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن ژرمن شب گذشته صدرنشینی را از دست داد؛ جایی که شاگردان مائوریسیو پوچتینو در یک بازی جذاب و تماشایی نهایتاً با نتیجه 2-2 برابر لایپزیش متوقف شدند و با توجه به پیروزی پرگل منچستر سیتی مقابل کلوب بروژ، به رتبه دوم جدول سقوط کردند‌.

 

 

1660894

 

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن، بعد از تساوی تیمش مقابل لایپزیش گفت: "خیلی دشوار است که بخواهم بگویم که از روش بازی مان راضی هستم زیرا اینکه بازی به تساوی کشیده شد ناامیدی ما را به همراه داشت. البته ما برای تمام کردن بازی فرصت های مناسبی داشتیم اما به طور کلی می‌توانم بگویم که نتیجه منصفانه ای رقم خورد. ما باید این مسابقات را مورد بررسی قرار دهیم اما این را هم باید بگویم که حریف هم عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت."

 

پوچتینو همچنین درباره از دست رفتن صدرنشینی نیز گفت: "این مسئله که حالا بعد از منچستر سیتی در رده دوم گروه قرار گرفته ایم چیزی را برای ما عوض نمی‌کند. ما باید برای تقابل با منچسترسیتی، پیروز شدن و نهایتاً پس گرفتن صدرنشینی انگیزه زیادی داشته باشیم. هدف ما رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است و با همین ذهنیت نیز به منچستر خواهیم رفت و به دنبال پیروزی در آن بازی خواهیم بود."

 

 

1660896

دیدگاه‌ها