کد خبر : 1789901 | 13 آبان 1400 ساعت 11:02 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

کونسیسائو: دو بازی‌خیلی خوب برابر میلان انجام دادیم

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، معتقد است که تیمش می توانسته در بازی دیشب برابر میلان به پیروزی دست پیدا کند.

کونسیسائو: دو بازی‌خیلی خوب برابر میلان انجام دادیم

به گزارش "ورزش سه"، پورتو شب گذشته در سن سیرو به مصاف میلان رفت و در حالی که با گل دقایق ابتدایی از حریف خود پیش افتاده بود نهایتاً در دقیقه 61 روی گل به خودی امبمبا دروازه خود را باز شده دید تا به کسب یک امتیاز در برابر دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا بسنده کرده باشد. تیم پرتغالی با این تساوی پنج امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

 

 

1660900

 

 

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو در پایان بازی گفت: "ما دو بازی واقعاً خوب مقابل میلان انجام دادیم، حتی اگر امروز در مقابل دروازه دقت و کارایی کافی نداشتیم. امروز فشار زیادی روی ما بود و ما این فرصت را داشتیم که در سن سیرو پیروز شویم.  بزرگترین قدرت امشب ما فشار آوردن به هافبک های روسونری بود که نتوانستند بازی خود را انجام دهند."

 

 

1660902

 

 

سرجیو کونسیسائو در ادامه ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش تاکید کرد که آنها می‌توانستند گل دوم را به ثمر برسانند و نهایتاً مقابل میلان به پیروزی دست پیدا کنند. سرمربی پورتو گفت: " میلان در نیمه اول موقعیت‌های بسیار کمی خلق کرد، نه به این دلیل که کیفیت آنها کم بود بلکه به این علت که ما توانستیم آنها را خنثی کنیم. در نیمه دوم کمی عملکردمان افت کرد اما باز هم این فرصت را داشتیم که فاصله را به دو گل افزایش دهیم."

دیدگاه‌ها