کد خبر : 1789903 | 13 آبان 1400 ساعت 11:10 | 20.6K بازدید | 5 دیدگاه

پیمان حسینی: روی قهرمانی تمرکز کرده ایم

آخرین درخشش بهترین دروازه‌بان ساحلی دنیا

پیمان حسینی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، از انگیزه‌هایش برای قهرمانی در جام بین قاره ای می گوید.

آخرین درخشش بهترین دروازه‌بان ساحلی دنیا

به گزارش "ورزش سه"، جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی  دبی 2021، احتمالاً آخرین رقابتی خواهد بود که پیمان حسینی، یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان و اسطوره فوتبال ساحلی ایران برای کشورش به میدان می رود.


 
تنها یک راه وجود دارد که پیمان به بهترین شکل ممکن با تیم ملی خداحافظی کند؛ کمک به کسب چهارمین قهرمانی ایران و تبدیل شدن آنها به پر افتخار ترین تیم رقابت های جام بین قاره ای.

 

این دروازه بان به توانایی تیمش شکی ندارد و مطمئن است که آنها می توانند جام بین قاره ای را ببرند، رقابتی که او آن را "بهترین در جهان" می داند. حسینی گفت: " ایران می‌خواهد در جام بین قاره‌ای قهرمان شود و ما می‌توانیم. ما واقعاً با انگیزه هستیم و روی تحقق این هدف تمرکز کرده ایم و می دانیم که مردم و کشورمان نیز از ما حمایت می کنند."

 

حق با اوست، چرا که حمایت هواداران ایرانی همواره یکی از کلیدهای موفقیت این تیم و همچنین یکی از نمادین ترین تصاویر در استادیوم جام بین قاره ای فوتبال ساحلی دبی بوده است. حسینی در ادامه گفت: "مردم ما عاشق فوتبال ساحلی هستند و ما احساس می کنیم حمایت آنها پشت سر ماست.  ما می دانیم که بسیاری از آنها در حال حاضر در دبی حضور دارند و مشتاقانه منتظر شروع این رویداد هستند."

دیدگاه‌ها