کد خبر : 1789910 | 13 آبان 1400 ساعت 11:52 | 140.6K بازدید | 18 دیدگاه

آمار خیره کننده ستاره آژاکس

بازیکنی که یک شبه راه صد ساله را رفت (عکس)

سباستین آلر طی تنها چهار بازی یک آمار شگفت انگیز را از خود به ثبت رسانده است.

بازیکنی که یک شبه راه صد ساله را رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سباستین آلر فصل بی‌نظیری را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه می‌کند. حالا با احتساب بازی دیشب آژاکس برابر دورتموند، این بازیکن در چهار بازی ابتدایی این فصل لیگ قهرمانان اروپا موفق به زدن هفت گل شده است؛ موضوعی که باعث شده او حالا به یکی از برترین گلزنان آژاکس در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

 

آلر در دیدار دیشب برابر دورتموند موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. او در دیدار رفت نیز موفق شده بود مقابل تیم آلمانی گلزنی کند و به غیر از دورتموند برابر بشیکتاش و اسپورتینگ لیسبون نیز موفق به باز کردن دروازه حریفان تیم هلندی شده بود.

 

ستاره ساحل عاجی حالا بعد از تنها چهار بازی در زمره یکی از بهترین گلزنان آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است. در واقع او حالا تنها یاری لیتمانن(20 گل)، پاتریک کلایورت(9 گل) و دوشان تادیچ(9 گل) را از حیث گلزنی برای آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا بالا تر از خود می بیند.

 

 

1660922

 

1660921

مهاجم ساحل عاجی حالا تنها روبرت لواندوفسکی را در جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا بالا تر از خود می بیند.

 

 

آژاکس حالا به لطف درخشش سباستین آلر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، صعود خود به مرحله بعدی مسابقات را قطعی کرده است و حالا مهاجم ساحل عاجی امیدوار است که در دو بازی ها باقی مانده دور گروهی و مسابقات حذفی آمار فوق العاده خود را بهبود ببخشد.

 

همچنین حالا گزاف نیست اگر بگوییم که آلر یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی چمپیونزلیگ نیز محسوب می‌شود چرا که او درحال حاضر تنها ستاره لهستانی بایرن مونیخ یعنی روبرت لواندوفسکی که 8 گل به ثمر رسانده را بالاتر از خود می بیند.

 

 

1660923

 

1660920

 

1660920

اریک تن هاگ امیدوار است با درخشش ستاره هایی نظیر همین سباستین آلر دوران خوش سه فصل پیش و حضور در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ را دوباره با آژاکس تجربه کند.

 

همچنین گفتنی است که آلر در لیگ هلند نیز نمایش های قابل توجهی از خود قرار داده است. او در 11 بازی برای شاگردان اریک تن هاگ آمار هفت گل و سه پاس گل را به ثبت رسانده و یکی از مهمترین عوامل حضور آژاکس در صدر جدول رقابت‌های اردیویسه محسوب می‌شود.

 

نکته جالب دیگر در مورد سباستین آلر اینکه او پیش از این و هنگام حضور در اینتراخت فرانکفورت نیز نمایش های درخشانی در اروپا ارائه داده بود؛ جایی که تیم آلمانی به واسطه درخشش و گلزنی های مهاجم ساحل عاجی در فصل 19-2018 تا مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پیش رفته بود.

 

 

1660957

 

1660956

 

1660955

دیدگاه‌ها