کد خبر : 1789927 | 13 آبان 1400 ساعت 13:36 | 21.5K بازدید | 9 دیدگاه

جسی مارش:

انگار داور می‌خواست از نیمار امضا بگیرد

جسی مارش، سرمربی لایپزیش، به قضاوت دیدار شب گذشته تیمش برابر پاری‌سن‌ژرمن اعتراض کرد.

انگار داور می‌خواست از نیمار امضا بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش در دیدار شب گذشته برابر پاری‌سن‌ژرمن شروعی طوفانی داشت و در دقیقه 8 با گل کریستوفر انکونکو از حریف خود پیش افتاد. آنها چند دقیقه بعد می‌توانستند گل دوم را هم به ثمر برسانند اما آندره سیلوا نتوانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند. در ادامه جورجینیو واینالدوم دو بار برای پاری‌سن‌ژرمن گلزنی کرد اما نهایتاً در لحظات پایانی مسابقه دومینیک سوبوسلای از روی نقطه پنالتی گل تساوی بخش تیم آلمانی را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 2-2 تمام شود.

 

 

1660961

 

 

اما دیدارهای شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا به لحاظ داوری بسیار جنجالی بود. از اخراج بحث‌برانگیز دو بازیکن در آنفیلد و سیگنال ایدونا پارک گرفته تا همین دیدار لایپزیش و پاری‌سن ژرمن که قضاوت آن با اعتراض سرمربی تیم آلمانی مواجه شده است.

 

جسی مارش، سرمربی لایپزیش، در اعتراض به قضاوت داور سوئدی بازی یعنی آندریاس اکبرگ گفت: " این تصور را دارم که داوران به جای تیم های کوچک، به نفع تیم های بزرگ تصمیم می گیرند. به سختی می توان از داوران احترام دریافت کرد. به نظر می رسید که داور می خواهد از نیمار امضا بگیرد."

 

 

1660959

 

 

همچنین دومنیک سوبوسلای که گل دوم لایپزیش از روی نقطه پنالتی را به ثمر رساند، در پایان بازی صحبت های جالبی را درباره نیمار مطرح کرد و گفت: "او از من پرسید می خواهی گل بزنی؟من گفتم بله. گفت مطمئنی؟ به او گفتم من هیچ وقت پنالتی از دست نخواهم داد."

دیدگاه‌ها