کد خبر : 1789938 | 13 آبان 1400 ساعت 17:45 | 37K بازدید | 2 دیدگاه

واینالدوم پس از شب درخشان

شایعات جدایی؟ فقط به پی اس جی فکر می‌کنم

جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی پی اس جی شب گذشته هر دو گل تیمش برابر لایپزیش را به ثمر رساند.

شایعات جدایی؟ فقط به پی اس جی فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای فصل تابستان به نظر می رسید انتقال رایگان جینی واینالدوم به بارسلونا قطعی باشد، اما پاری سن ژرمن خیلی سریع وارد عمل شده و موفق به توافق با هافبک هلندی و سابق مرسی سایدی ها شد. اما جینی واینالدوم شروع خوبی در ترکیب تیم جدید خود نداشت و مشخص بود این بازیکن دچار افت محسوسی شده است. حتی در روزهای اخیر اخباری در مورد عدم تمایل طرفین به ادامه همکاری و احتمال فسخ قرارداد بین جینی واینالدوم و باشگاه پاری سن ژرمن نیز منتشر شده بود.

 

 

1660997

 

 

اما این هافبک هلندی شب گذشته نمایش فوق العاده ای در مقابل لایپزیش داشت و فرشته نجات تیمش لقب گرفت. ابتدا این نماینده آلمان بود که در دقیقه هشت به گل رسید، اما دقایقی بعد جینی واینالدوم روی پاس فوق العاده کیلیان امباپه در مقابل دروازه خالی موفق شد کار را به تساوی بکشاند.

در دقیقه 40 این بار جینی واینالدوم در مقابل دروازه صاحب موقعیت شده و با ضربه سر گل برتری تیمش در نیمه اول را به ثمر رساند. این درخشش پاسخ مناسبی از سوی این هافبک ارزشمند به انتقادات اخیر بود وکار جینی واینالدوم برای حضور در ترکیب پاری سن ژرمن آسان تر خواهد بود.

 

 

1660996

 

 

بازی در نهایت با تساوی 2-2 به اتمام رسید و ستاره هلندی به خبرنگاران گفت:« هر روز سخت تلاش می کنم برای اینکه با تیم خودم را وفق بدهم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد. پی اس جی فضایی متفاوت با لیورپول دارد و باید خودم را با هم تیمی هایم سازگار کنم و این کمی زمان نیاز دارد. معتقدم رفته رفته به روزهای خوبم باز خواهم گشت. در مورد شایعات جدایی باید بگویم که تمرکزم کاملا روی فوتبال است و توجهی به اخبار و حواشی ندارم. هدفم درخشش با پی اس جی است.»

 

بازی بعدی پی اس جی برابر بوردو است و واینالدوم فرصتی دوباره برای اثبات ارزش هایش خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها