کد خبر : 1789950 | 13 آبان 1400 ساعت 15:23 | 28.6K بازدید | 17 دیدگاه

تیمی که سرحال نبود

اولین هشدار برنابئو، سوت‌ها چه زود شروع شد

رئال مادرید در شبی که مورد انتقاد هوادارانش قرار گرفت، در نهایت توانست از سد شاختار عبور کند.

اولین هشدار برنابئو، سوت‌ها چه زود شروع شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک سال و نیم بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر، از دو ماه پیش رئالی ها بار دیگر برابر هواداران شان بازی می کنند. اولین سوت های اعتراضی علیه رئال نیز روز گذشته در جریان بازی با شاختار سر داده شد. این نخستین هشدار دوست داران رئال به تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود.

 

 

1660781

 

 

پس از نمایشی متوسط برابر اوساسونا در برنابئو، هواداران رئال خوشبین بودند تا مقابل شاختار تیمی که دو هفته قبل در خانه 5 گل از رئال دریافت کرده بود، نمایش خوبی را شاهد باشند اما پس از گل کریم بنزما، تیم دچار افتی عجیب شد و دقیقه 41 گل تساوی را دریافت کرد. از دقیقه 30 به تدریج سوت های اعتراضی شنیده شد و پس از گل تساوی شاختار، بر شدت شان افزوده شد.

رئال پس از برتری 5-2 بر سلتا و 6-1 بر مایورکا در برنابئو، متحمل شکست عجیب خانگی برابر شریف شد و همچنین نتوانست از سد ویارئال و اوساسونا در برنابئو بگذرد تا صبر هواداران در بازی با شاختار لبریز شود.

 

 

1660780

 

 

در نیمه دوم و در حالی که به نظر می رسید هر لحظه شاختار به گل برتری برسد، کریم بنزما و وینیسیوس بار دیگر در نقش ناجی ظاهر شدند و ستاره فرانسوی با زدن گل دوم توانست شرایط و جو ورزشگاه را به سود رئال کند. در ادامه نیز رئالی ها بر بازی مسلط تر شدند و سوت های اعتراضی دیگر به گوش نرسید.

 

 

1660779

 

 

آنچلوتی در پایان بازی و در واکنش به اعتراضات هواداران، واکنشی مثبت و خوب داشت و قبول کرد که تیمش انتظارت را برآورده نکرد:« سوت ها را درک می کنم چون جو برنابئو را خوب می شناسم. اینجا هواداران توقع بالایی از تیم شان دارند. در هر دو نیمه بازی را خوب شروع کردیم و سپس دچار افت شدیم. چندان هجومی و جنگنده نبودیم و گاهی در برخی بازی ها پیش می آید که تیم، نمایشی اینچنینی داشته باشد. سوت های اعتراضی برای برای بیدار شدن بازیکنان و تلاش بیشتر، بد هم نیست.»

 

بازی بعدی رئال در برنابئو شنبه برابر رایووایکانو است و باید دید این بار چه نمایشی از بازیکنان خواهیم دید.

 

 

دیدگاه‌ها