کد خبر : 1790008 | 13 آبان 1400 ساعت 21:45 | 12.9K بازدید | 4 دیدگاه

فودن: بی‌صبرانه در انتظار بازی با یونایتد هستم

فیل فودن، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید رویارویی با منچستریونایتد در ورزشگاه خانگی این تیم بازی دشواری خواهد بود.

فودن: بی‌صبرانه در انتظار بازی با یونایتد هستم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف کلوب بروژ رفت و فودن اولین گل تیمش در جریان پیروزی 1-4 را به ثمر رساند.

آنها در بازی قبلی نیز با نتیجه 1-5 برابر این تیم به پیروزی رسیده بودند و با کسب سه امتیاز این بازی، بالاتر از پاری سن ژرمن در صدر جدول گروه قرار گرفتند و حالا به یک امتیاز از دو بازی پیش رو نیاز دارند تا به مرحله یک هشتم صعود کنند.

حالا تمام توجه‌‎ها به بازی حساس روز شنبه بین دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد است که در اولدترافورد برگزار خواهد شد و شاگردان پپ گواردیولا به دنبال این هستند که دو شکست برابر وستهام و کریستال پالاس در هفته‌های اخیر در رقابت‌های داخلی انگلیس را جبران کنند.

 

1570507

 

فیل فودن در آستانه دیدار برابر شیاطین سرخ گفت:« ما نیاز داشتیم که شکست‌های قبلی را جبران کنیم و بنابراین این پیروزی برابر کلوب بروژ به ما اعتماد به نفس کافی برای حضور در دربی را داد. ما همیشه آماده بازی با آنها هستیم. این بازی دشواری خواهد بود چون ما می‌دانیم که بازی در ورزشگاه این تیم با حضور هوادارانشان چقدر سخت است اما به خودمان اطمینان داریم.»

این بازیکن 21 ساله  در ادامه اضافه کرد:« آنها اخیرا دو نتیجه خوب به دست آوردند، بنابراین آنها با اعتماد به نفس زیادی قدم به این بازی می‌گذارند. این دیدار بسیار پرچالش خواهد بود و من بی‌صبرانه در انتظار حضور در این بازی هستم.»

او همچنین درباره شرایط سیتیزن‌ها در لیگ قهرمانان اظهار داشت:« ما همیشه به دنبال این بودیم که در صدر جدول گروه قرار بگیریم. هنوز دو بازی دیگر تا پایان مرحله گروهی باقی مانده و هدف ما این است که با نهایت قدرت این مرحله را به پایان ببریم.»

دیدگاه‌ها