کد خبر : 1790055 | 14 آبان 1400 ساعت 09:40 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

مورینیو: دو پنالتی واضح برای رم اعلام نشد

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از تساوی 2-2 برابر بودو گلیمت به انتقاد شدیدی از عملکرد داوری پرداخت.

مورینیو: دو پنالتی واضح برای رم اعلام نشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم رم پس از قبول شکست 1-6 برابر بودو گلمیت در نروژ، این بار در سن سیرو میزبان این تیم بود اما دو بار از آنها عقب افتاد و در نهایت موفق شد بازی را به تساوی 2-2 بکشاند.

مورینیو این فصل بارها از داوری‌ها در سری A انتقاد کرده اما در لیگ کنفرانس اروپا از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده نمی‌شود و او معتقد است که دو پنالتی با خطای واضح هند برای رم اعلام نشده است.

این مربی پرتغالی پس از سوت پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« من فکر می‌کنم این نتیجه بدی برای ما بود. نمایش خوبی ارائه نکردیم و اشتباهات فنی بسیاری داشتیم، خصوصا در نیمه اول وقتی در حال بازیسازی از دفاع بودیم. هر بار که توپ به ورتو یا داربو می‌رسید، مالکیت از دست می‌رفت.»

 

1661165

 

او اضافه کرد:« نتیجه بازی در واقعیت 2-2 شد اما دو پنالتی به روشنی روز اعلام نشد. شما می‌توانید درباره هر چیزی که می‌خواهید صحبت کنید اما واقعیت نتیجه 2-2 است، آنها دو شوت در چارچوب داشتند و دو گل به ثمر رساندند. ما دو گل زدیم و دو پنالتی به سودمان اعلام نشد. من نمی‌دانم اما شاید آنها داوران ضعیف و کسانی که تازه به داوری روی آورده‌اند را برای لیگ کنفرانس انتخاب می‌کنند. من در نروژ حرفی از داوری نزدیم چون ما 1-6 باختیم اما اینجا دو پنالتی بسیار واضح بود.»

رم تنها یک بازی از هفت دیدار اخیرش را با پیروزی پشت سر گذاشته، آیا مشکل اصلی عدم گلزنی مهاجمان است؟ مورینیو در پاسخ به این سوال اظهار داشت:« درست است، زانیولو و آبراهام در شرایط خوبی نیستند. تنها الشعراوی در حال حاضر در خط حمله عملکرد خوبی دارد. شاه‌مرادف هم وقتی از روی نیمکت وارد زمین شد خوب کار کرد. ما می‌توانیم به این آمارهای واقع‌گرایانه نگاه کنیم اما چند امتیاز را به دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم؟ به دیدار مقابل یوونتوس، میلان و بودو گلیمت نگاه کنید.»

دیدگاه‌ها