کد خبر : 1790062 | 14 آبان 1400 ساعت 11:12 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

سبک بازی من و علی متفاوت است

فرمانی: آرزوی ما صعود به جام جهانی است

یاسمن فرمانی همسر علی قلی زاده شب گذشته مهمان گفتگوی تصویری برنامه فوتبال 120 بود و درباره فوتبال بانوان در بلژیک و تیم ملی به صحبت پرداخت.

فرمانی: آرزوی ما صعود به جام جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، یاسمن فرمانی بازیکن بانوان شارلوا و همسر علی قلی زاده شب گذشته در گفتگویی تصویری مهمان برنامه فوتبال 120 بود.  فرمانی که عضو تیم ملی بانوان نیز هست، درباره وضعیت خودش در بلژیک گفت: شرایط در اینجا خیلی حرفه ای پیش می رود. تمام امکاناتی که در اختیار تیم های لیگ برتری و دسته های پایین تر است، حرفه ای است. بازیکن دغدغه ای جز تمرین ندارد. خیلی راحت سر تمرین می رویم و برمیگردیم و به مسائل دیگری فکری نمی کنیم و شرایط اینجا ایده آل است.

 

او در مورد سختی های دوری از خانواده و ایران نیز گفت: راهی است که انتخاب کرده ایم. دوری از خانواده و کشورمان سختی های جدایی دارد.

 

وی در مورد وضعیت شارلوا در جدول و اوضاع کلی تیم نیز گفت: من تقریبا وسط جدول هستیم. ما در لیگ بلژیک تیم خیلی جوانی داریم. بجز من و چند نفر دیگر، اکثر بازیکنان در رده سنی 17 تا 19 سال هستند. ما که جزو باتجربه های تیم هستیم، باید این بازیکنان را مدیریت کنیم. برنامه ریزی که شارلوا دارد، کسب قهرمانی نیست. بلکه تقویت فوتبال پایه است تا در چند سال آینده بتواند جزو 3 تیم بالای جدول باشد. به نظر من این ایده را به شکل حرفه ای پیش می برند. شرایط تیم ما نیز خوب است. مقابل تیم های بزرگ خوب بازی می کنیم. مربی ما نیز کاپیتان تیم ملی بلژیک و بهترین بازیکن این کشور بوده است. بازیکنان انگیزه بالایی دارند و هر روز چیزهای جدیدی یاد می گیریم.

 

فرمانی در مورد دیگر لژیونرهای شارلوا گفت: از کشورهای استونی، اسلوونی و هلند بازیکنانی را در تیم داریم.

 

1661174

 

او درخصوص عملکرد تیم ملی فوتبال بانوان نیز گفت: این تیم برای نخستین بار به جام ملت های آسیا راه یافته و تاکنون نیز فوق العاده عمل کرده ایم. ما زمان خیلی کمی تا شروع مسابقات داشتیم. این تیم در 3 ماه بسته شد و 60 بازیکن به اردو دعوت شدند و همه این افراد به بالاترین حد آمادگی رسیده بودند و در نهایت 23 نفر اعزام شدند. عملکرد خیلی خوبی داشتیم و توانستیم بازی ها را ببریم. با تیم هایی بازی داشتیم که در رنکینگ از ما خیلی بالاتر بودند. دیدار با اردن مانند یک فینال بود که 12 رده از ما بالاتر بود و مربی پرتغالی و انگلیسی دارند. ما با خانم ایراندوست این اتفاق مهم را برای اولین بار رقم زدیم. الان نیز در حال ادامه دادن این روند هستیم و امیدواریم در مسابقات اصلی در دی ماه در هند عملکرد خیلی بهتری داشته باشیم و به برای اولین بار به جام جهانی صعود کنیم.

 

فرمانی در مورد پیش بینی اش از جام ملت های آسیا گفت: 12 تیمی که در این مرحله هستند، جزو تیم های قدرتمند دنیا محسوب می شوند. ما کار خیلی سختی داریم و در گروه هند، چین و چین تایپه هستیم. می شود گروه ما هم خوب و هم سخت است. ولی ما هم جزو این 12 تیم هستیم. همانقدر که ما برای بازی با این تیم ها کار می کنیم، قطعا آنها نیز باید برای دیدار با ما کار کنند چون ما انگیزه بالایی داریم و می خواهیم به جام جهانی صعود کنیم.

 

وی درباره بحث های فوتبال که با قلی زاده دارد گفت: سبک فوتبالی ما متفاوت است. من فانتزی باز نیستم ولی علی دوست دارد دریبل بزند. چیزهایی که از نظر علی ساده است ممکن است برای من مشکل باشد. او می گوید اینجا باید این کار را می کردی و خب من می گویم سبک من این نیست. در نهایت باید این را قبول کند و قبول می کند. (با خنده)

دیدگاه‌ها