کد خبر : 1790081 | 14 آبان 1400 ساعت 12:43 | 16.2K بازدید | 3 دیدگاه

حمایت لوریس و کین از جیمی‌جامپ نوجوان (عکس)

دیدار دو تیم تاتنهام و ویتسه آرنهایم مهمانی نوجوان و ناخوانده داشت.

حمایت لوریس و کین از جیمی‌جامپ نوجوان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود میزبان ویتسه آرنهایم بود تا اولین بازی از دور برگشت مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا را برگزار کند.

این اولین بازی با حضور آنتونیو کونته، سرمربی جدید تاتنهام، روی نیمکت این تیم به حساب می‌آمد و به نظر می‌رسید که هواداران بسیار از حضور این مربی نام آشنا روی نیمکت تیم‌شان خوشحال و هیجان‌زده هستند.

تاتنهام در 30 دقیقه ابتدایی بازی با نمایشی طوفانی موفق شد توسط هیونگ مین سون، لوکاس مورا و گل به خودی بازیکن حریف با سه گل از ویتسه پیش بیفتد اما این پایان کار نبود. ویتسه موفق شد در فاصله هفت دقیقه دو بار به گل برسد تا بازی با نتیجه 2-3 ادامه پیدا کند.

اخراج کریستین رومرو در دقیقه 59 با دریافت کارت زرد دوم باعث شد که شرایط برای شاگردان کونته سخت شود اما دو کارت قرمز برای دو بازیکن ویتسه در دقایق پایانی بازی خیال آنها را تا حدی راحت‌تر کرد و در نهایت کونته موفق شد در اولین حضورش روی نیمکت تاتنهام، سه امتیاز بازی را به دست آورد.

 

1661197

 

اما با این که بازی هیجان بسیاری را به همراه داشت، یکی از نکات جالب آن ورود یک هوادار نوجوان به زمین بازی برای ملاقات با بازیکنان تاتنهام از نزدیک بود. این اتفاق توجه هوگو لوریس و هری کین را به خود جلب کرد و آنها به نیروهای امنیتی اجازه دخالت در موضوع را ندادند.

 

1661198

 

این جیمی جامپ نوجوان در حالی به کنار زمین هدایت شد که هوگو لوریس با او صحبت می‌کرد و در آغوشش گرفته بود. هری کین نیز در کنار آنها به سوی رختکن می‌رفت و در همین حین دستی به سر این هوادار کوچک کشیده و شروع به صحبت با او کرد.

این موضوع توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد که از آن با عباراتی چون «زیبایی فوتبال» و «اقدام تحسین برانگیز» یاد کردند. هرچند بعضی دیگر نیز معتقد بودند که چنین رفتارهایی به دیگر نوجوانان این جسارت را می‌دهد تا دست به اقدامی مشابه بزنند.

دیدگاه‌ها