کد خبر : 1790086 | 14 آبان 1400 ساعت 13:12 | 25.4K بازدید | 12 دیدگاه

هو شدن مورینیو؛ صبر هواداران رم تمام شد

به نظر می‌رسد که هواداران رم از نتایج این تیم در هفته‌های اخیر خسته شده‌اند.

هو شدن مورینیو؛ صبر هواداران رم تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود میزبان بودو گلیمت بوند تا انتقام شکست 1-6 برابر این تیم در بازی رفت مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا را بگیرند.

اما در نهایت این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید و این در حالی بود که رم دو بار در این بازی از حریف گمنامش عقب افتاد و با تلاش بسیار موفق شد یک امتیاز از از این بازی خانگی به دست آورد.

اینطور به نظر می‌رسد که مورینیو شرایط سختی را روی نیمکت رم سپری می‌کند چرا که علاوه بر قبول یک شکست و یک تساوی برابر این تیم نروژی، تا به این جای فصل چهار شکست در رقابت‌های لیگ ایتالیا را نیر در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.

مورینیو پس از پایان بازی تایید کرد که بازیکنانش اشتباهاتی در این دیدار مرتکب شده‌اند اما در نهایت اشتباهات داوری را مقصر پیروز نشدن تیمش در این بازی خواند.

 

1657913

 

با این حال هواداران رم چندان از عملکرد تیم و نتایجی که در هفته‌های اخیر کسب کرده راضی نیستند و همین موضوع باعث شد که آنها برای اولین بار در طول این فصل، پس از سوت پایان بازی اقدام به هو کردن اعضای تیم و البته سرمربی پرتغالی کنند.

گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت، دو روزنامه معروف ایتالیایی، به این موضوع اشاره کرده و مدعی شدند که صبر هواداران رم به پایان رسیده است.

این تیم فصل گذشته نیز مشکلات مشابهی را تجربه می‌کرد و به دلیل نداشتن ثبات در کسب نتیجه در نهایت در رده هفتم جدول قرار گرفت. جالوروسی در حال حاضر هم امتیاز با آتالانتای 19 امتیازی در رده چهارم جدول قرار گرفته و 12 امتیاز با ناپولی صدرنشین فاصله دارد.

دیدگاه‌ها