کد خبر : 1790099 | 14 آبان 1400 ساعت 14:41 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

جشنواره گل مسی‌ها در خانه؛

پیکان، برنده بازی بزرگ هفته فوتسال زنان

هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان با برتری تیم‌هایی مدعی همچون پالایش نفت آبادان، پیکان، مس رفسنجان و ملی‌حفاری اهواز به پایان رسید.

پیکان، برنده بازی بزرگ هفته فوتسال زنان

به گزارش "ورزش سه" از ساعت 11 صبح امروز هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان در دو گروه پیگیری شد که در پایان هفته، پیکانی‌ها به روند بدون باخت خود ادامه دادند و توانستند در یک بازی 6 امتیازی حساس، مقابل تیم مدعی و پرستاره نصر فردیس کرج به برتری 3 بر 1 دست پیدا کنند.

 

تقابل پیکان و نصر فردیس تا دقیقه پایانی با برتری یک گله پیکان همراه بود اما پاورپلی نصر فردیس باعث شد تا 3 گل در لحظات پایانی بازی رد و بدل شود و با درخشش سحر زمانی و فرشته خسروی، پیکان برنده مسابقه شد.

 

در دیگر مسابقه مهم هفته دوم، تیم پالایش نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی در مشهد توانست با 5 گل از سد چیپس کامل مشهد عبور کند و به دومین پیروزی خود در فصل جدید دست پیدا کرد؛ مس رفسنجان که هفته نخست را با شکست پشت سر گذاشته بود، در خانه جشنواره‌ای از گل به راه انداختن و با برتری 8 گله مقابل پارس آرا شیراز توانست به اولین سه امتیاز فصل دست پیدا کند.

 

ملی حفاری اهواز که هفته اول را با استراحت گذرانده بود، توانست در اسفراین و مسابقه‌ای که با یک ساعت تاخیر نسبت به دیگر دیدارهای هفته دوم پیگیری شد، تیم جوان و کم‌تجربه کیمیا را با حساب 6-2 شکست بدهد و فصل را با پیروزی پرگل و شیرین خارج از خانه آغاز کند.

 

در گروه اول، تیم‌های پالایش نفت آبادان و مس کرمان با دو پیروزی متوالی به ترتیب در رتبه اول و دوم گروه برحسب تفاضل گل بهتر قرار دارند و در گروه دوم، پیکان تهران یکه‌تاز جدول رده‌بندی است و به تنهایی با 6 امتیاز صدر گروه را در اختیار خود دارد.

 

گفتنی است که تقابل تیم‌های فرهاد ملارد و بوتا پارس ایرانیان هم که قرار بود امروز برگزار شود، به دلایلی نامعلوم برگزار نشد.

 

نتایج هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان (جمعه 14 آبان - ساعت 11)

گروه اول (استراحت: پویندگان صنعت فجر شیراز)
مس کرمان 2 - 1 هیات فوتبال رودان
چیپس کامل مشهد 1 - 5 پالایش نفت آبادان
فرهان ملارد - بوتا پارس ایرانیان (برگزار نشد)

گروه دوم (استراحت: هیئت فوتبال اصفهان)
مس رفسنجان 8 - 0 پارس آرا شیراز
پیکان تهران 3 - 1 نصر فردیس کرج
کیمیای اسفراین 2 - 6 ملی حفاری اهواز

دیدگاه‌ها