کد خبر : 1790119 | 14 آبان 1400 ساعت 16:56 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: باید لیگ قهرمانان اروپا را فراموش کنیم

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است تیمش برای موفقیت به تعادل بیشتری احتیاج دارد.

آلگری: باید لیگ قهرمانان اروپا را فراموش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو شکست متوالی که یوونتوس در رقابت های سری آ متحمل شد و به رتبه نهم جدول سقوط کرد، شاگردان ماسیمیلیانو آلگری فرداشب یک دیدار حساس را برابر فیورنتینا برگزار خواهند کرد؛ مسابقه ای که در آن بیانکونری محکوم به پیروزی است تا شرایط بد خود را در جدول بهبود ببخشد.

 

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر فیورنتینا گفت: "یوونتوس تیمی استثنایی است، اما ما باید در بسیاری از شرایط پیشرفت کنیم. حتی وقتی 4 گل می زنیم نباید گل دریافت کنیم. من احساس می‌کنم که هنوز از نظر دفاعی خیلی خوب نیستیم، در حالی که در هجوم پیشرفت کرده‌ایم. تعادل لازم است.

 

 

1661254

 

 

ما به هدف اول خود یعنی صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست یافته ایم و فکر می‌کنم که تنها باید سکوت کرده و تلاش کنیم. ما می‌توانیم با بازیکنان تهاجمی به میدان برویم اما آنها باید در دفاع نیز کمک کنند. برای کسب نتایج باثبات در سری آ باید روی هر قسمت به خوبی کار کنید. حالا باید لیگ قهرمانان اروپا را فراموش کنیم و تنها به بازی بعدی فکر کنیم."

 

آلگری در ادامه گفت: "یک برد فصل را تغییر نمی‌دهد اما باید یک گام رو به جلو برداریم. ما به نگرش متفاوت نیاز داریم چرا که وقتی گل می‌زنیم انگار چراغ‌مان خاموش می شود و احساس می‌کنیم که بازی تمام شده است و این موضوع باعث می شود که ما آسیب پذیر باشیم."

 

علاقه یوونتوس به دوشان ولاهوویچ: "شما می‌توانید بازیکنان را تماشا کنید اما تا با آنها تمرین نکنید قضاوت کردن دشوار است. ولاهوویچ بازیکن قدرتمندی است و شما می توانید این را از گل هایی که به ثمر می رساند متوجه شوید. با این حال او بازیکن فیورنتینا است."

 

 

1661256

دیدگاه‌ها