کد خبر : 1790151 | 14 آبان 1400 ساعت 18:54 | 15.4K بازدید | 28 دیدگاه

رکورد شیرینی که از دست فرهاد پر کشید

استقلال می توانست با پیروزی برابر فجرسپاسی، برای نخستین بار به رکورد 4 پیروزی متوالی در لیگ برتر دست پیدا کند که این اتفاق رخ نداد.

 رکورد شیرینی که از دست فرهاد پر کشید

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها تنها چند ثانیه تا کسب یک پیروزی شیرین فاصله داشتند. کیفیت بد زمین چمن استادیوم حافظیه سبب شده بود که شاگردان مجیدی نتوانند تاکتیک های مورد نظر کادرفنی را روی زمین پیاده کنند و با این وجود، آنها یک گل را از روی ضربه پنالتی توسط کوین یامگا به ثمر رساندند و آن را تا ثانیه های پایانی نیز حفظ کردند اما یک لحظه غفلت، باعث باز شدن دروازه این تیم شد.

 

در دقیقه 95 و در لحظاتی که فجر برای زدن گل تساوی روی دروازه استقلال خیمه زده بود، ارسال احمدرضا زنده روح به روی دروازه با ضربه سر سیروان قربانی همراه شد و این بازیکن گل تساوی شیرازی ها را به ثمر رساند تا چهارمین پیروزی متوالی شاگردان فرهاد مجیدی رقم نخورد.

 

1661315

 

این تساوی تلخ که در آخرین ثانیه های بازی رقم خورد، علاوه بر اینکه مانع از ثبت چهارمین پیروزی متوالی آبی پوشان شد، از خلق یک رکورد جدید و تاریخی نیز جلوگیری کرد. در واقع فرهاد مجیدی می توانست برای نخستین بار استقلال را به 4 پیروزی متوالی در 4 هفته ابتدایی لیگ برساند که چنین نشد.

 

آبی پوشان در 20 دوره گذشته لیگ برتر فقط یک بار و در لیگ ششم توانسته بودند که در 3 هفته ابتدایی به پیروزی دست پیدا کنند و در هفته چهارم برابر فولاد با تساوی بدون گل متوقف شدند و مجیدی می توانست به اولین مربی آبی ها تبدیل شود که تیمش هر 4 بازی ابتدایی را برنده از زمین خارج شده که چنین نشد.

 

استقلال در لیگ ششم با هدایت صمد مرفاوی در گام نخست با گل های نوازی و نورمحمدی (گل بخودی) با نتیجه 2 بر یک از سد ذوب آهن عبور کرد. آنها در هفته بعدی با تک گل علی انصاریان موفق شدند مس را در کرمان شکست دهند. استقلال سپس و در هفته سوم در دیداری جذاب و دیدنی با لطف گل دقیقه 84 علیرضا منصوریان با نتیجه 3 بر 2 از سد فجرسپاسی عبور کرد. داسیلوا و اصغر طالب نسب در روزی که آگوستین گیلائوری از زمین بازی اخراج شد، گل های آبی پوشان را به ثمر رساندند. شاگردان مرفاوی در گام چهارم و در اهواز، برابر فولاد به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند. حالا فرهاد مجیدی با رکورد صمد مرفاوی مساوی شد و نتوانست به 4 پیروزی متوالی در شروع لیگ برتر دست یابد.

 

دیدگاه‌ها