کد خبر : 1790166 | 14 آبان 1400 ساعت 19:27 | 9.1K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی: بارلا تا ۲۰۲۶ با اینتر تمدید کرد (عکس)

نیکولو بارلا، هافبک اینتر، قراردادش با این تیم را تا سال 2026 تمدید کرد.

رسمی: بارلا تا ۲۰۲۶ با اینتر تمدید کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر در هفته‌های اخیر مذاکرات جدی برای تمدید قرارداد بازیکنان مهمش را در دستور کار قرار داده و در این امر موفق نیز عمل کرده است.

دقایقی پیش این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از تمدید قرارداد با لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی این تیم، موفق شده قرارداد جدیدی را با نیکولو بارلا نیز به امضا برساند.

در این بیانیه آمده:« باشگاه اینترمیلان با خوشحالی اعلام می‌کند که نیکولو بارلا قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا رسانده است. قرارداد جدید این هافبک 24 ساله تا 30 ژوئن 2026 ادامه خواهد داشت.»

بارلا در ژوئن 2019 به اینتر پیوست و از آن زمان تا به حال موفق شده در 102 بازی با پیراهن این تیم به میدان برود و هشت گل نیز وارد دروازه حریفان کند.

 

1661326

 

او نقشی کلیدی در قهرمانی تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های یورو 2020 ایفا کرد و گل مهمی را در دیدار برابر تیم ملی بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به ثمر رساند.

بسیاری از منابع خبری در ایتالیا مدعی شده‌اند که بارلا دستمزدی معادل 4.5 میلیون یورو دریافت خواهد کرد اما این مبلغ به مرور در طول هر سال افزایش یافته و تا شش میلیون یورو در هر فصل نیز می‌رسد. این در حالی است که او پیش از این سالانه 2.5 میلیون یورو دریافت می‌کرد.

این بازیکن همچنین پس از جدایی سمیر هاندانوویچ، بازوبند کاپیتانی اینتر را نیز بر بازو خواهد بست. قرارداد این دروازه‌بان اسلوونیایی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز مشخص نیست که آیا اینتر پیشنهاد جدیدی به او ارائه می‌کند یا خیر.

دیدگاه‌ها