کد خبر : 1790191 | 14 آبان 1400 ساعت 20:56 | 43K بازدید | 11 دیدگاه

فجر سپاسی؛ چرا گل در دقیقه 95؟

دیدار فجر سپاسی – استقلال می رفت با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال خاتمه یابد که ضربه سیروان قربانی بازی را به تساوی کشاند.

فجر سپاسی؛ چرا گل در دقیقه 95؟ 

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی برای گلزنی در این دیدار در دقیقه 95 برنامه ریزی نکرده بود اما نسبت به گلزنی در آخرین فرصتی که برایش به دست آمد خوشبین بود و به خوبی می دانست تا زمانی که داور در سوت خود به علامت پایان بازی ندمیده است فرصت برای گلزنی وجود دارد. همین چند روز پیش بود که در مصاف خانگی با گل گهر می رفت به یک امتیاز دست پیدا کند و این یک امتیاز برای فجر سپاسی نتیجه خوبی بشمار می رفت به خصوص که نمایش خوبی در برابر گل گهر داشت اما درست در دقایق پایانی بازی میلاد زکی پور با یک شوت استثنایی کار را تمام و سه امتیاز ارزشمند برای گل گهر به ارمغان آورد. 

 

فجر سپاسی یک لحظه تمرکز خود را برای تصاحب توپ دوم از دست داد و میلاد زکی پور با پای راست شوت زد و توپ تبدیل به گل شد. فجر سپاسی از بازی با گل گهر به امتیازی دست پیدا نکرد اما به خوبی متوجه شد یک لحظه غفلت ممکن است تمام زحمات تیم را در جریان بازی از دست دهد و البته همان طور که گل گهر از یک موقعیت برنامه ریزی نشده به گل رسید فجر سپاسی هم می تواند در بازی های پیش رو در دقایق پایانی بازی و حتی با تجمع بازیکنان حریف در منطقه یک سوم دفاعی به گل برسد. 

 

فجر از این پس هم با این ذهنیت بازی خواهد کرد؛ در دقایق پایانی هم باید با تمرکز بازی کند چون هم ممکن است گل دریافت کند و هم دروازه حریف را باز کند.

دیدگاه‌ها