کد خبر : 1790205 | 14 آبان 1400 ساعت 21:29 | 24.1K بازدید | 35 دیدگاه

صدرنشینیم و این از همه چیز مهم‌تر است

فریبا: نگران نباشید استقلال باصلابت پیش می‌رود

از نظر بازیکن اسبق استقلال نتیجه دیدار این تیم با فجر عادلانه نبود اما همین که آبی‌ها صدرنشین لیگ بیست و یکم شده‌اند نکته مثبتی به شمار می‌رود.

فریبا: نگران نباشید استقلال باصلابت پیش می‌رود

به گزارش ورزش سه، استقلال در سه بازی ابتدایی لیگ سه برد کسب کرد و سه کلین شیت به جا گذاشت اما در نهایت در هفته چهارم به نتیجه تساوی دست یافت بهتاش فریبا در این مورد به خبرنگار ما گفت: فکر می کنم در چند سال گذشته چنین اتفاقی برای استقلال نیفتاده شاید برای تیم‌های دیگر هم نیفتاده. هر چیزی سر جای خودش است مدیریت و کادر فنی کار خودشان را انجام می‌دهند و تعاملی که بین مدیریت کادرفنی و بچه ها به وجود آمده بیشترین تاثیر را دارد. سرمربی ما تیم را خودش بسته و نفرات جوان بسیار خوبی گرفتیم. بازیکنان باتجربه مان برگشتند، آقای پین آمده زمین مشخصی داریم و همه اینها باعث می‌شود یک تیم بتواند شرایط ثابت داشته باشد چیزی که به نظر من خیلی مهم است انسجام تیمی است که در سال‌های گذشته کمتر داشتیم نگرانی نداریم که بازیکنان مصدوم یا سه کارته شوند چون به اندازه کافی بازیکن داریم و کار خوب جلو می‌رود.


او در مورد دیدار با فجرسپاسی ادامه داد: من قبل از بازی هم در مورد زمین صحبت کردم که اگر خوب باشد با توجه به اینکه استقلال روی زمین بازی می کند می تواند کیفیت خوبی داشته باشد و اگر هم خوب نباشد که اصلا نمی توان بازی کرد که اینگونه هم شد. در چند مورد توپ از زیر پای بازیکنان ما در رفت و در گلی هم که دریافت کردیم همه دیدند که سید چگونه گل خورد. ما موقعیت گل هم خیلی داشتیم در ۱۰ دقیقه اول یامگا می توانست گل بزند و رودی ژستد هم موقعیت داشت. وقتی نتوانی کار های تاکتیکی را به خاطر کیفیت زمین انجام دهی باید بازی مستقیم انجام داد. در هر صورت نتیجه بازی عادلانه نبود زیرا حریف یکی دو موقعیت و ما تقریباً پنج موقعیت در آن زمین  خراب داشتیم ولی در هر صورت بازی مساوی شد و ما در صدر جدول هستیم.


فریبا اضافه کرد: تعویض ها هم به درستی انجام شد چون ارسلان سر زن است و می توانست به بازی مستقیم کمک کند. ما بازی را برده بودیم و این اتفاقات هم در فوتبال پیش می آید‌. 


پیشکسوت آبی ها در مورد مسئله تبلیغات محیطی و اینکه مصطفی آجرلو به مدیران سایر تیم ها پیشنهاد داده بود می تواند کلاً این امر را در دست بگیرد ولی با عدم موافقت آنها روبرو شده بود نظرش را اینگونه بیان کرد: چون این موضوع همیشه در اختیار سازمان لیگ بوده خیلی اشرافی به آن ندارم ولی اگر کل باشگاه ها این موضوع را به یک نفر  واگذار کنند به نفع آنها است چون سالها است که تبلیغات در اختیار سازمان لیگ است و تا آنجا که اطلاع دارم پول آنچنانی به باشگاه ها نمی دهند اگر این اتفاق بیفتد می‌توانند گوشه‌ای از هزینه‌های سنگین باشگاه‌ها را بدهند.


کارشناس فوتبال در مورد اضافه شدن یامگا و ژستد و مهاجمانی که استقلال از قبل داشت و با این تفاسیر می‌تواند خط حمله ای پر قدرت در لیگ داشته باشد، عنوان کرد: در مورد رودی ژستد  باید زمان بگذرد. من فیلم گل هایش را دیدم. یک بازیکن سر زن و تعقیب کننده است و خوب هم شوت می زن، در جایگیری نیز موفق است و به هر حال در تیم های بزرگ بازی کرده و زمان نیاز دارد تا جا بیفتد، یامگا هم از نظر تاکتیکی خوب است ولی فرق این دو نفر در این است که یامگا موقعیت خلق می کند و گل می زند ولی برای ژستد باید موقعیت خلق کنند. ارسلان هم همیشه پای کار است، حسین زاده هم که اضافه شده انگار ۲ عدد شش دارد چون دوندگی اش بالا است. فقط باید کمی تجربه کسب کند. اگر یک گل بزند روحیه اش خیلی فرق می‌کند. کلاً تیم خوبی داریم و خط دفاع هم بسیار هماهنگ کار میکند. خط هافبک خوبی داریم، رضاوند دوندگی بالایی دارد و وریا خیلی خوب است. همه چیز خوب است و ما باید حواسمان به تیم باشد. آقای آجورلو هم حواسش باشد زیرا اگر حاشیه ها از یک جایی شروع شود دیگر تمام نمی شود. انشالله با همین دست فرمان جلو برویم می‌توانیم مدعی باشیم.


فریبا در پایان افزود: در هر حال فکر می‌کنم این هفته رقبا برای استقلال بازی کردند و ما صدرنشین شدیم. سپاهان و پرسپولیس باختند. این جدول بارها بالا و پایین خواهد شد به خصوص نیم‌فصل خیلی تغییرات در جدول اتفاق خواهد افتاد ولی همین که پیش از تعطیلات استقلال در صدر جدول است، اتفاق مثبتی محسوب می شود.

دیدگاه‌ها