کد خبر : 1790215 | 14 آبان 1400 ساعت 21:43 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌های پیکان؛ گل‌هایی که لیگ را زیبا می کند

پیکان امروز در بازی خارج از خانه در برابر تراکتور با دو گل زیبا با نتیجه دو بر یک برنده شد.

گل‌های پیکان؛ گل‌هایی که لیگ را زیبا می کند 

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه فیروز کریمی سرمربی تراکتور مدعی شد در برابر پیکان روز بد اخباری بود اما بیشتر از این موضوع باید به زیبایی گل هایی که به ثمر رسید اشاره کرد؛ گل هایی که شاید هر دروازه بان دیگری هم بود آنها را می خورد. 

 

گل اسماعیلی بابایی در دقیقه 36 بازی روی شوت از راه دور از گل های استثنایی بازی های این فصل لیگ برتر بود. شوت هایی که یکی دو فصل پیش محمد میری بازیکن نساجی به تیم های استقلال و سپاهان زد. و بی انصافی است روی گل دوم تیم پیکان در این بازی به همکاری خوب تیمی اشاره نکنیم. محمد جواد آزاده پاس محمد حسین فلاح در عمق را به خوبی قطع کرد؛ او از عقب وارد محوطه جریمه تیم تراکتور شد و به خوبی در میانه های راه توپ را قطع و تبدیل به گل کرد و شاید باید در این صحنه هم گفت از دست محمد رضا اخباری کاری ساخته نبود. 

 

1661416

 

این دست از گل ها هم شوت از راه دور و هم کار تیمی روی گل دوم بازی های لیگ برتر را زیبا می کند و پیکان در این بازی نشان داد می خواهد به بازی های جسورانه خود در لیگ برتر ادامه دهد و این فصل به مقامی بهتر از هفتمی دست پیدا کند. البته که در این مسیر هیچ مانعی پیش روی پیکان نیست. این تیم در صورت باور می تواند به مسیر خوبی که از فصل گذشته پیش گرفته ادامه دهد و حتی کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هدف و در این مسیر ماجراجویی کند. در فوتبال موفقیت ها برای همه تیم ها قابل دسترس است حتی تیم هایی که کمتر هزینه کرده اند و بازیکنانشان نسبت به سایر تیم ها اسمی نیستند.

دیدگاه‌ها