کد خبر : 1790257 | 15 آبان 1400 ساعت 08:17 | 9.9K بازدید | 25 دیدگاه

این صحنه را چند بار دیدم؛

کاظمی: روی بازیکن استقلال پنالتی نکردم

بازیکن تیم فجرسپاسی می‌گوید که خطای او روی بازیکن استقلال پنالتی نبود.

کاظمی: روی بازیکن استقلال پنالتی نکردم

به گزارش ورزش سه، محمد کاظمی درباره دیدار با استقلال اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است و طبیعتا هر بازی برای برد وارد زمین می‌شود. در نیمه اول نسبتا بهتر از ما بودند ولی در نیمه دوم مخصوصا بعد از گلی که خوردیم بهتر از آنها بودیم که خدا را شکر توانستیم در دقایق آخر به گل هم برسیم.

 

وی در خصوص خطای پنالتی که روی دانشگر مرتکب شد، توضیح داد: من صحنه پنالتی را چند بار دیدم و اگر دقت کنید، وقتی زمین می‌خوریم دست محمد دانشگر پشت کمر من است و دست من هم پشت اوست و با هم به زمین می‌خوریم. کارشناسان بهتر می‌توانند نظر بدهند و اگر یک درصد هم پنالتی بود، به نظرم با تجربه ای که داشت و زرنگی پنالتی گرفت.

 

کاظمی درباره کیفیت زمین ورزشگاه حافظیه عنوان کرد: به نظرم کیفیت زمین از زمین های دیگر لیگ برتر ضعیف تر است ولی فکر می‌کنم بازی بعدی میزبانی در شیراز، ورزشگاه پارس آناده باشد و آنجا کیفیت چمن مطلوبی دارد.

 

او در واکنش به حضور به تماشاگران در استادیوم افزود: در ابتدای بازی که ما چند دقیقه با تاخیر وارد زمین شدیم، گفتند که برای حضور تماشاگران است ولی وقتی وارد زمین شدیم، فقط ۳۰-۴۰ نفر از مسئولین حضور داشتند و فکر نمی‌کنم تماشاگری در ورزشگاه‌ حاضر بوده باشد.

 

بازیکن فجر در پایان با اشاره به خطای پنالتی گفت: پنالتی نبود و اگر این اتفاق هم افتاد به خاطر کم تجربگی من بود و من از همه هواداران معذرت می‌خواهم. خدا را شکر دقایل آخر گل زدیم و کمی جبران شد.

دیدگاه‌ها