کد خبر : 1790266 | 15 آبان 1400 ساعت 09:06 | 45K بازدید | 4 دیدگاه

فلاح این‌بار در نقش گلساز؛

درخشش ادامه‌دار مهاجم سابق استقلال در پیکان

مهاجم جوان استقلال پس از جدایی از جمع آبی‌پوشان، روزهای خوبی را در پیکان در لیگ بیست و یکم می‌گذراند.

درخشش ادامه‌دار مهاجم سابق استقلال در پیکان

به گزارش "ورزش سه" محمدحسین فلاح مهاجم جوان استقلال که فصل گذشته در سه بازی با هدایت محمود فکری برای دقایقی برای آبی‌پوشان به میدان رفت، در لیگ بیست و یکم مورد قبول فرهاد مجیدی قرار نگرفت و در فهرست خروجی آبی‌ها در بازار نقل و انتقالاتی تابستانی رفت تا از جمع بازیکنان استقلال خارج شود.

 

فلاح با جدایی از استقلال و پیوستن به پیکان، در بازی‌های پیش‌فصل آمادگی‌های بالای خود را نشان داد و اتفاقاً با پیراهن پیکان در دیدار دوستانه پیش‌فصل توانست به استقلال هم گل بزند؛ این مهاجم جوان در آغاز لیگ بیست و یکم هم توانسته به خوبی اعتماد مجتبی حسینی را جلب کند و حالا در پایان هفته چهارم کارنامه جالب‌توجهی را از خود به جای گذاشته است.

 

مهاجم جوان پیکان که برخلاف روزهای حضورش در استقلال توانسته جایگاه خوبی در ترکیب خودروسازان پیدا کند، هفته گذشته در روز پیروزی 2 گله پیکان مقابل هوادار، توانست زننده یکی از گل‌های برتری تیمش باشد و دیروز هم در جریان کامبک زیبای شاگردان مجتبی حسینی نقش‌آفرین بود.

 

محمدحسین فلاح با پاسی زیبا و دقیق به محمدجواد آزاده توانست این‌بار طعم شیرین گلسازی را هم در لیگ برتر تجربه کند تا این‌چنین به روزهای خوبش در لیگ بیست و یکم ادامه دهد.

 

پیکان یکی از تیم‌های جوان فصل جدید لیگ برتر به شمار می‌رود و محمدحسین فلاح یکی از بازیکنان مستعدی است که در جمع شاگردان مجتبی حسینی توانسته از اعتماد این سرمربی باتجربه استفاده کند و پاسخ خوبی هم به اعتماد وی با درخشش خود بدهد.

دیدگاه‌ها