کد خبر : 1790267 | 15 آبان 1400 ساعت 09:08 | 11.9K بازدید | 3 دیدگاه

اخباری، 4 بازی و 7 گل خورده؛

آمار عجیب قارتال در لیگ بیست و یکم

دروازه‌بان باتجربه تراکتور که با کاپیتانی در لیگ بیست و یکم مسئولیت بیشتری را هم در تیم پیدا کرده، روزهای عجیبی را در فصل جدید سپری می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا اخباری گلر شماره یک تیم فوتبال تراکتور که حالا با جدایی چهره‌های سرشناس از جمع سرخ‌پوشان تبریزی از جمله مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، به کاپیتان شماره یک تراکتوری‌ها تبدیل شده است و هم‌چنین در خط دروازه، گلری بدون رقیب برای تیم تراکتور بوده، نتوانسته انتظارات را از خود در آغاز فصل جدید لیگ برتر برآورده کند.

 

اخباری در گام نخست فصل جدید، 4 بار مقابل خط حمله گل‌گهر مغلوب شد و نتوانست کلین‌شیت کند و نمایش خوبی را هم از خود به جای نگذاشت، اما با این‌حال هواداران تراکتور امیدوار به جبران مافات این گلر باتجربه تبریزی بودند؛ اتفاقی که در جریان برتری سه گله تراکتور مقابل صنعت نفت در هفته دوم رخ داد.

 

اما روند سینوسی دروازه‌بان تراکتور در هفته سوم ادامه پیدا کرد و او در مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و روز گذشته در جریان هفته چهارم لیگ برتر، نمایشی عجیب را از خود در مقابل پیکان به اجرا گذاشت؛ نمایشی که با واکنش تند فیروز کریمی و انتقادات او از دروازه‌بان باتجربه تراکتور همراه شد.

 

1661458

 

اخباری در جریان تقابل تراکتور مقابل پیکان، یکبار از راه دور و بار دیگر از درون محوطه جریمه، دروازه‌اش را باز شده دید تا برتری یک گله تراکتوری‌ها با شکست 2 بر 1 جا به جا شده و شاگردان فیروز کریمی سه امتیاز ارزشمند خانگی را از دست بدهند.

 

با این وصف محمدرضا اخباری در 4 بازی ابتدایی لیگ بیست و یکم تنها یک کلین‌شیت داشته و 7 بار دروازه‌اش باز شده که آمار عجیبی از این دروازه‌بان است؛ آماری که بعید نیست او را که مسئولیت کاپیتانی تیم را هم برعهده دارد، به نیمکت تیم تراکتور بفرستد و ناصر سالاری که در نقل و انتقالات تابستانی به تراکتور پیوسته را به خط دروازه این تیم بیاورد.

دیدگاه‌ها