کد خبر : 1790278 | 15 آبان 1400 ساعت 09:37 | 30K بازدید | 7 دیدگاه

گل نشدن پنالتی خیلی مهم بود؛ 

ابراهیمی: حرف‌های وریا غفوری درست است

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن می گوید تیمش در نیمه دوم می توانسته گل های بیشتری را هم به ثمر برساند.

ابراهیمی: حرف‌های وریا غفوری درست است

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی هافبک تیم فوتبال ذوب آهن پس از پیروزی ذوب آهن مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود. می‌دانستیم که سپاهان در نیمه اول بازی را پر فشار آغاز می‌کند. کمی تحت تأثیر تیم سپاهان بودیم. متأسفانه در نیمه اول پنالتی را به حریف دادیم اما دروازه بان تیم به خوبی توانست آن را مهار کند و ما را در بازی نگه دارد. این برایمان خیلی مهم بود.


وی ادامه داد: می‌دانستیم اگر سپاهان در نیمه اول گل نزند در نیمه دوم به ما فضا می‌دهد و همینطور هم شد. دو سه موقعیت خیلی خوب داشتیم اما تبدیل به گل نشد اما شایسته پیروزی در این دیدار بودیم.


هافبک ذوب آهن در مورد شرایط تیمش بیان کرد: فکر می‌کنم هنوز به ذوب آهن ایده آل نرسیدیم. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. تنها چند روز فرصت داریم برای این برد خوشحال باشیم و برای بازی با پیکان آماده می‌شویم.


وی در پاسخ به سوالی در خصوص پرداخت پنج درصد از مبلغ قراردادهای بازیکنان به سازمان لیگ و اعتراض وریا غفوری کاپیتان استقلال به این ماجرا اظهار کرد: سازمان لیگ پنج درصدهای زیادی از بازیکنان می‌گیرد. نمی‌دانم این پول کجا هزینه می‌شود. نه بازیکن بیمه است و نه پشتوانه‌ای دارد. ما باید به ایفمارک، مدیر برنامه و فدراسیون پول بدهیم. به نظر من عادلانه نیست و وریا غفوری حرف درستی می‌زند.

دیدگاه‌ها