کد خبر : 1790293 | 15 آبان 1400 ساعت 10:40 | 19.2K بازدید | 27 دیدگاه

دیمیتار برباتوف:

رونالدو نمی‌تواند همیشه ناجی یونایتد باشد

دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد، معتقد است که شکست سنگین برابر منچسترسیتی باعث اخراج اوله گونار سولسشر می‌شود.

رونالدو نمی‌تواند همیشه ناجی یونایتد باشد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد و منچسترسیتی عصر روز شنبه در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند و این بازی می‌تواند تاثیر مهمی در تعیین سرنوشت سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ داشته باشد. 
آنها پیش از این شکست سنگین برابر لیورپول با پنج گل را در اولدترافورد تجربه کردند و اگر چنین اتفاقی در بازی خانگی امروز برابر رقیب همشهری هم تکرار شود، کار برای سولسشر بسیار دشوار خواهد شد. 
برباتوف در آستانه دربی منچستر به سان گفت:« اگر یونایتد با سبک مشابهی بازی با لیورپول در برابر سیتی هم قرار بگیرد، همان نتیجه تکرار خواهد شد. و اگر همان نتیجه و همان عملکرد بار دیگر تکرار شود، تحمل آن برای همه سخت خواهد بود. من امیدوارم و فکر نمی‌کنم که چنین اتفاقی تکرار شود. در غیر این صورت مشخص می‌شود که اوله هیچ چیزی از بازی برابر لیورپول یاد نگرفته است. آنها باید از آن شکست درس گرفته باشند و تمام تلاش‌شان را بکنند تا پیروز میدان شوند.»

 

1661280


پس از قبول شکست 0-5 برابر لیورپول، جایگاه سولسشر روی نیمکت یونایتد با خطر جدی مواجه شد. هرچند این تیم موفق شد در هفته پس از آن با سه گل برابر تاتنهام به پیروزی برسد و شرایط را بهبود ببخشد اما عملکرد خوبی در دیدار برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان نداشت و تنها با دو گل از کریستیانو رونالدو توانست بازی را به تساوی بکشد. 
برباتوف در این باره گفت:« این کاری است که رونالدو در طول زندگی حرفه‌ای خود انجام داده و همیشه وقتی هم تیمی‌هایش خوب نبوده‌اند سعی کرده ضعف آنها را پوشش دهد. اما او نمی‌تواند همیشه این کار را انجام دهد. گاهی افراد دیگری هم باید قدم جلو بگذارند و از او بخواهند که استراحت کند و ادامه کار را در دست بگیرند.»


 

دیدگاه‌ها