کد خبر : 1790290 | 15 آبان 1400 ساعت 10:21 | 12.7K بازدید | 29 دیدگاه

سولسشر: یونایتد هنوز بهترین تیم منچستر است

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که این تیم هنوز بهترین تیم جهان است.

سولسشر: یونایتد هنوز بهترین تیم منچستر است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سولسشر عصر روز شنبه در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر و در ورزشگاه اولدترافورد میزبان منچسترسیتی هستند تا دربی شهر منچستر را برگزار کنند.

سیتی در یک دهه اخیر پنج بار موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شده و این در حالی است که یونایتد در همین بازه زمانی تنها یک بار این جام را بالای سر برده است.

اما علیرغم موفقیت‌های اخیر سیتی و تثبیت جایگاه این تیم به عنوان یکی از قدرت‌های جدید دنیای فوتبال، سولسشر معتقد است که تیمش همچنان بهترین تیم منچستر به حساب می‌‌آید.

 

1661282

 

این مربی نروژی در پاسخ به سوالی درباره این که آیا تصوری از عبور سیتی از یونایتد دارد گفت:« نه، نمی‌توانم چنین چیزی را تصور کنم. اما مسئله این است که شما باید به کارهایی که آنها در 10 سال اخیر یا حتی در چهار یا پنج سال اخیر انجام داده‌اند، احترام بگذارید. این که چطور سلطه کاملی بر فوتبال انگلیس و البته اروپا داشته‌اند. اما ما منچستریونایتد هستیم، ما همیشه برمی‌گردیم. من فکر می‌کنم که ما با بهترین باشگاه منچستر هستیم و شاید این موضوع در جهان هم صدق کند.»

منچسترسیتی در حال حاضر با 20 امتیاز از 10 بازی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته و منچستریونایتد با 17 امتیاز از همین تعداد بازی پنجم است. سه امتیاز این بازی اهمیت زیادی برای هر دو تیم دارد تا بتوانند در کورس قهرمانی حضور داشته باشند و فاصله خود را با چلسی 25 امتیازی در صدر جدول کم کنند.

دیدگاه‌ها