کد خبر : 1790294 | 15 آبان 1400 ساعت 10:46 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

فردا؛ تقابل دوباره مهدی طارمی و محمد محبی

دو بوشهری فوتبال ایران فردا شب یک بار دیگر در فوتبال پرتغال بازی روبروی هم را تجربه خواهند کرد.

فردا؛ تقابل دوباره مهدی طارمی و محمد محبی 

به گزارش "ورزش سه"، همین چند روز پیش بود که پورتو و سانتاکلارا در لیگ کاپ به مصاف هم رفتند که در آن بازی تیم سانتاکلارا در حالی که تیم پورتو به بازیکنان اصلی اش استراحت داده بود 3-1 برنده شد. دراین بازی محمد محبی از ابتدا در ترکیب سانتاکلارا به میدان آمد و نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشت و مهدی طارمی هم به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد و زننده تک گل تیمش بود. 

 

حالا دو تیم فردا شب در هفته یازدهم لیگ برتر پرتغال با هم بازی خواهند کرد که این دیدار در خانه تیم سانتاکلارا برگزار می شود. در شرایطی که پورتو در صدر جدول امید اول قهرمانی در لیگ برتر پرتغال بشمار می رود اما سانتاکلارا اصلا خوب نتیجه نگرفته است و با 6 امتیاز از 10 بازی در قعر جدول قرار دارد و خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کند. 

 

1658337

 

حضور مهدی طارمی در ترکیب تیم پورتو محتمل است اما محمد محبی احتمالا به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان می شود. با وجود نمایش خوبی که او در بازی با پورتو در لیگ کاپ داشت کامپوس در بازی لیگ از او به عنوان بازیکن ذخیره بهره برد. در بازی با پورتو محمد محبی در پست 10 یعنی هافبک تهاجمی به میدان آمد. او بیشتر در پست وینگر بازی کرده است. البته هیچ بعید نیست کامپوس سرمربی سانتاکلارا در تصمیم خود تجدید نظر کند و به خاطر نمایش خوب این بازیکن ایرانی در دیدار با پورتو در لیگ کاپ اینبار در لیگ برتر پرتغال هم از وی بهره ببرد. 

 

مهدی طارمی با زدن 7 گل و خلق 3 موقعیت گل یکی از بازیکنان تاثیر گذار لیگ برتر پرتغال بشمار می رود. او از سوی اتحادیه بازیکنان فوتبال پرتغال به عنوان بهترین بازیکن در ماه اکتبر برگزیده شد.

دیدگاه‌ها