کد خبر : 1790296 | 15 آبان 1400 ساعت 10:52 | 12.7K بازدید | 4 دیدگاه

این گل را به پدر و مادرم تقدیم می کنم

بابایی: گلم به تراکتور می تواند جایزه پوشکاش بگیرد

هافبک پیکان تهران می گوید پیام های زیادی در فضای مجازی بابت گل زیبایش دریافت کرده است.

بابایی: گلم به تراکتور می تواند جایزه پوشکاش بگیرد

اسماعیل بابایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی دو بر یک پیکان مقابل تراکتور بیان کرد: خداراشکر که توانستیم 3 امتیاز این مسابقه را بگیریم. ما از یک هفته قبل تراکتور را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که باید چگونه به این تیم ضربه بزنیم.البته در دقایق ابتدایی روی گلی که خوردیم غافلگیر شدیم اما در ادامه همه عالی کار کردند و خیلی زود به بازی برگشتیم. قبل از گل اول می توانستیم گل بزنیم، اما خواست خدا بود که آن شوت را بزنم و گل شود و بعد هم به گل دوم برسیم. در نهایت بازی را خوب کنترل کردیم و توانستیم 3 امتیاز را به دست بیاوریم.


او درباره سوپرگلی که مقابل تراکتور به ثمر رساند، تاکید کرد: در آن لحظه توپ به من رسید و احساس کردم می توانم شوت بزنم. خوشبختانه توپ روی پایم نشست و ضربه ام به کنج دروازه رفت. خوشحالم که نقشی در موفقیت تیمم داشتم و این گل را به پدر و مادرم تقدیم می کنم.


هافبک پیکان درباره شوخی هایی که از شب گذشته در فضای مجازی با شوت استثنایی اش شده، گفت: بعد از بازی وقتی گوشی ام را روشن کردم، از حجم پیام ها در فضای مجازی واقعا شوکه شدم. در اینستاگرام همه جا فیلم گل من را گذاشته بودند و واقعا متعجب شدم. خیلی ها نسبت به من لطف داشتند که از همه شان تشکر می کنم و امیدوارم جواب این محبت ها را در بازی های آینده هم بدهم. به هر حال گاهی در فوتبال از این اتفاقات می افتد و بازیکنان گل های زیبا می زنند و من هم خوشحالم که چنین شرایطی را تجربه کردم.

 

1661480


بابایی در پاسخ به این سوال که آیا گل او می تواند کاندیدای دریافت جایزه پوشکاش شود، خاطرنشان کرد: به نظر خودم می تواند. خداوکیلی گل قشنگی زدم(با خنده).


هافبک پیکان درباره شرایط خوب این تیم در رقابت های لیگ برتر و کسب 7 امتیاز از 3 بازی گذشته گفت: این موضوع نتیجه زحمات مدیریت و کادرفنی و اجرایی و بازیکنان پیکان است. همه ارکان باشگاه در این موفقیت ها نقش دارند. ما امسال تیم جوان و خوبی داریم که امیدواریم نتایج خوبی به دست بیاوریم. تا الان خداراشکر خوب کار کردیم و انشاالله این روند را ادامه بدهیم و در پایان بهتر از سال گذشته در لیگ برتر باشیم.


بابایی در پایان درباره دیدار با ذوب آهن که معوقه از هفته چهارم است، گفت: قطعا بازی دشواری داریم. ذوب آهن امسال نسبت به گذشته شرایط بهتری دارد اما شک نکنید که ما برای پیروزی به میدان می رویم.تمام هدفمان این است که سومین برد متوالی را به دست آوریم و برای این منظور از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

دیدگاه‌ها