کد خبر : 1790310 | 15 آبان 1400 ساعت 11:43 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

اولین گل، اولین برد، اولین کلین‌شیت؛

سه طلسم‌شکنی همزمان تیم عنایتی در فوتبال ایران

نتیجه به دست آمده برای آبی‌پوشان تهرانی روز گذشته باعث شد تا چند رکورد جدید به نام این تیم در تاریخچه فوتبال ایران به یادگار بماند.

سه طلسم‌شکنی همزمان تیم عنایتی در فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه" علی‌رغم سه هفته نمایش قابل‌قبول و فوتبال زیبا، تیم فوتبال هوادار که نخستین تجربه حضورش در لیگ برتر را در لیگ امسال سپری می‌کند، نتوانست به امتیازی از سه مسابقه اول خود دست پیدا کند و با 3 شکست، شروع خوبی شاگردان عنایتی در لیگ بیست و یکم نداشتند، هر چند که آن‌ها بازی‌های دشواری را مقابل استقلال و سپاهان سپری کرده‌اند.

 

رویارویی با شهر خودرو بحران‌زده، فرصت خوبی بود تا صفرهای مقابل نام هوادار در هفته چهارم لیگ برتر پاک شوند؛ دو تیم به دنبال نخستین پیروزی فصل خود بودند اما عنایتی تیمش را با ترکیبی تهاجمی به میدان فرستاد و از همان دقیقه اول شاگردان او موقعیت‌های پرشماری را روی دروازه شهر خودرو ایجاد کردند و سعی داشتند تا خیلی زود به گل برسند.

 

پس از گذشت 9 دقیقه از زمان بازی، محمد قاضی با ضربه سر برای هوادار گل زد تا پس از 279 دقیقه حضور در لیگ برتر، هوادار به نخستین گل لیگ برتری خود دست پیدا کند و نخستین رکورد این تیم در لیگ برتر این‌چنین به ثبت برسد.

 

گلزنی نیما انتظاری و حفظ پیروزی در ادامه بازی برای تیم هوادار باعث شد تا پس از سوت پایان حسین زیاری دو رکورد دیگر هم از آن تیم تازه لیگ برتری شده استان تهران شود؛ کسب اولین پیروزی فصل که مقابل تیم شهر خودرو به دست آمد و هم‌چنین ثبت اولین کلین‌شیت در تاریخ باشگاه هوادار در لیگ برتر که مهرداد بشاگردی در روزی که چندان هم سخت نبود، توانست آن را به ثبت برساند.

 

با این وصف، پیروزی مقابل شهر خودرو زمینه سه طلسم‌شکنی همزمان برای تیم هوادار با هدایت رضا عنایتی بود و باید دید در ادامه فصل شاگردان عنایتی چه عملکردی را از خود نشان خواهند داد.

دیدگاه‌ها