کد خبر : 1790315 | 15 آبان 1400 ساعت 11:55 | 4.5K بازدید | 2 دیدگاه

انتظاری: روزهای روشنی در انتظار هوادار است

گلزن تیم هوادار مقابل شهرخودرو مدعی است این تیم قادر خواهد بود در ادامه به نتایج بهتری نیز دست یابد.

انتظاری: روزهای روشنی در انتظار هوادار است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رضا عنایتی به اولین برد خود در لیگ برتر دست یافتند تا بعد از چهار بازی طعم پیروزی را هم بچشند. نیما انتظاری هافبک گلزن هوادار مدعی است این تیم در ادامه به نتایج بهتری نیز دست خواهد یافت و لیگ را شگفت‌زده می‌کند.

 

نیما انتظاری که اولین گل تاریخ تیم هوادار را در لیگ برتر با شلیکی زیبا به ثمر رسانده، در این مورد به خبرنگار ما گفت: ما در هر سه بازی اخیر مستحق باخت نبودیم و می‌دانستیم کار سختی مقابل پدیده داریم و باید تمرکز می‌کردیم و بارندگی هم باعث شد کمی شرایط سخت تر شود. می‌دانستیم تیم‌های آقای میثاقیان هم  قرص و محکم هستند و با تمام تمرکز مان به بازی رفتیم  و روی دو نقطه ای که خیلی تمرین کرده بودیم به گل رسیدیم و توانستیم به روند بدبیاری هایمان خاتمه بدهیم انشاءالله این روند ادامه داشته باشد.

 

او در مورد اولین پیروزی هوادار و اولین گل که این تیم در لیگ برتر به ثمر رساند ادامه داد:خدا را شکر این پیروزی رقم خورد و من هم در آن سهمی داشتم و از بحران خارج شدیم. تیم ما خیلی زودتر از اینها مستحق امتیاز بود ولی به هر حال با این برد شرایط خیلی عوض شده و با شرایط بهتری می‌توانیم ادامه بدهیم.

 

او در مورد تقابل با سرمربی سابقش گفت: آقای میثاقیان در خونه به خونه بابل سرمربی من بود و به من بازی داد و همیشه به او دین دارم و  برایش آرزوی  سلامتی و موفقیت می کنم.

 

1660346

 

این بازیکن که تخصصش در گلزنی از راه دور است و به شهرخودرو هم همین شکلی گل زد در این باره توضیح داد: معمولاً در هر فصل یکی دو گل این سبکی میزنم در هر حال پست من به شکلی  است که خیلی به دروازه نزدیک نیست و یکی از خصوصیات  بارزی که می‌توان از آن استفاده کرد شوتزنی است. خدا را شکر که توانستم باز هم از این خصوصیت استفاده کنم و یک گل شیرین بزنم. امیدوارم بازهم بتوانم از این گل ها به ثمر برسانم.

 

انتظاری  در مورد اینکه در بعضی از دقایق بازی درگیری ها زیاد شده بود و خودش هم در یک صحنه با مجتبی بیژن درگیر شد عنوان کرد:این مسائل برای دو تیمی که در جدول با هم همسایه بودند طبیعی است. هر دو تیم شدیدا به این برد احتیاج داشتند و بارندگی هم مزید بر علت شده بود که این دیدار به یک جنگ تمام عیار تبدیل شود. اگر مسئله ای ناخواسته اتفاق افتاد از بچه های حریف  عذرخواهی می کنیم. به هر حال فوتبال یک جنگ به تمام معنا است که باید از آن سربلند بیرون آمد.

 

هافبک دفاعی هوادار در پاسخ به این سوال که می‌توان به این تیم امیدوار بود یا خیر گفت: قطعا می شود به این تیم امیدوار بود و جا دارد از این برد را به آقای عنایتی تقدیم کنیم چون فشار کاذب روی او بود. یکی از قویترین مربیانی که در خدمتش بودم ایشان است و از نظر فنی و اخلاقی  واقعا  فوق العاده است این حرف من نیست بلکه آمار نشان می‌دهد و اگر به کارشناسی چهار بازی گذشته رجوع کنید متوجه می شوید که در هر بازی با یک استراتژی جدید پا به میدان گذاشتیم. ما به استقلال از بالا فشار آوردیم و در مقابل پیکان ۷۵۰ پاس دادیم و در برابر تیم با کیفیت و قابل احترام سپاهان بدون اینکه به آنها موقعیتی بدهیم در شلوغی محوطه در دقایق پایانی گل دریافت کردیم و واقعا نیاز بود که یک جایی فوتبال روی خوشش را به ما نشان بدهد و شاید یک جاهایی اشتباهات بچه گانه خودمان بوده که نتیجه لازم را نگرفتیم و خدا را صد هزار مرتبه شکر سه  امتیاز را گرفتیم و کیفیت بازی ها نشان می دهد می تواند به این تیم امیدوار بود.

 

وی به دریافتی که قبل از بازی داشتند و در روحیه شان تاثیرگذار بود اشاره کرد و گفت: قطعا دریافتی تاثیرگذار است و مالکیت جدید این تیم کاملاً شناخته شده است و کاربلد هستند و به تعداتشان عمل کردند و قطعاً روحیه تیم بالا رفت و خوشحالیم  شرمنده نشدیم. تیم خوبی داریم و قطعاً از جوان های ما در آینده بیشتر خواهید شنید و منتظر روزهای خوب هوادار باشید.

دیدگاه‌ها