کد خبر : 1790327 | 15 آبان 1400 ساعت 12:41 | 8.7K بازدید | 2 دیدگاه

ویستاتوربین - سایپا؛ تقابل در شهرقدس

دربی جذاب تهران اینبار در لیگ آزادگان

یکی از دیدارهای جذاب لیگ آزادگان امروز در استادیوم شهدای شهرقدس برگزار خواهد شد و دو تیم تهرانی دربی لیگ یک را دنبال خواهند کرد.

دربی جذاب تهران اینبار در لیگ آزادگان

به گزارش "ورزش سه"، سایپا تهران که در این فصل با سقوط از لیگ برتر در لیگ آزادگان حاضر شده است، بعد از برد روحیه‌بخش هفته گذشته اکنون دربی تهران را در هفته چهارم مقابل ویستاتوربین برگزار خواهد کرد.

 

ویستاتوربین که فصل گذشته با صعودی جالب از لیگ دسته دوم، چالش خود را اینبار در دسته اول دنبال می‌کند، هفته گذشته در بیرون از خانه دست به کار بزرگی زد و شمس آذر را در قزوین شکست داد تا به اولین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد و با چهار امتیاز جایگاه دهم جدول را تصاحب کند.

 

1661531

 

ویستاتوربین اکنون در جدی‌ترین تقابل خود سایپا را پیش‌رو خواهد داشت؛ تیمی با سابقه قهرمانی در لیگ برتر که فصل گذشته با اخباری سقوطی تلخ را تجربه کرد و اکنون این مربی جوان در تقابل با همتای خود (میلاد بلادی) که طی دو فصل اخیر دو صعود بزرگ را پشت سر گذاشته، دربی تهران را دنبال خواهند کرد و باید دید کدام تیم دست پر از این بازی خارج خواهد شد.

 

ویستاتوربین امیدوار است با برتری در این بازی، شگفتی سازی خود را تکمیل کند و مسیری تازه برای موفقیت اینبار در لیگ آزادگان دنبال کند و باید دید به چه نتیجه‌ای دست خواهند یافت. دیداری که از ساعت ١۴:٣٠ در استادیوم شهدای شهرقدس و از طریق اینستاگرام باشگاه ویستاتوربین «Vistaturbinefc» پخش خواهد شد.

 

1661530

 

1661532

 

1661529

 

1661528

دیدگاه‌ها