کد خبر : 1790329 | 15 آبان 1400 ساعت 12:45 | 7.7K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت دانایی بعد از 4 فصل به لیگ برتر؛

والی دیدنی مدافع مشهدی، نسخه سپاهان را پیچید

مهدی تارتار توانست با تغییر ترکیب ذوب‌آهن نسبت به هفته‌های گذشته حریف همشهری را سوپرایز کند و تغییر انجام شده، برد را برای تیم تارتار رقم زد.

به گزارش "ورزش سه" حضور سجاد دانایی که یکی از خریدهای تابستانی ذوب‌آهن به شمار می‌رود، در ترکیب اولیه مقابل سپاهان دور از ذهن به نظر می‌رسید اما مهدی تارتار سرمربی باتجربه ذوبی‌ها تصمیم گرفت تا از او در سمت راست خط دفاعی تیمش به عنوان یک سوپرایز رونمایی کند و اتفاقاً این بازیکن هم توانست با درخشش خود همه نگاه‌ها را به خود جلب کند.

 

دانایی که فصل گذشته نقش پررنگی در صعود هوادار به لیگ برتر داشت و بعد از لیگ برتری شدن این تیم، تصمیم به جدایی از جمع شاگردان عنایتی گرفت و به ذوب‌آهن پیوست، در اولین تجربه حضورش در دربی اصفهان گلی به یادماندنی را از خود به جای گذاشت.

 

1661522

 

1661523

 

مدافع پیش‌تاخته ذوبی‌ها توانست از ارسال حسین شنانی به بهترین نحو ممکن بهره ببرد و با یک ضربه والی استثنایی توپ را به تور دروازه سپاهان چسباند و دور از دستان دروازه‌بان اتریشی طلایی‌پوشان، گلی سه امتیازی را برای ذوب‌آهن به ثمر رساند تا چهره اول دربی اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر باشد.

 

سجاد دانایی که اولین تجربه حضورش در ترکیب ذوب‌آهن را شب گذشته به دست آورد، تجربه بازی در لیگ برتر را با پیراهن تیم سیاه جامگان دارد؛ او حالا پس از 4 فصل که از سقوط سیاه جامگان می‌گذرد، توانسته فرصت دوباره بازی در لیگ برتر را کسب کند و در نخستین گام نشان داد که انگیزه‌های زیادی برای حضور در سطح اول فوتبال ایران دارد و با یک سوپرگل، به لیگ برتر بازگشت.

دیدگاه‌ها