کد خبر : 1790336 | 15 آبان 1400 ساعت 13:08 | 4.5K بازدید | 3 دیدگاه

صفر امتیاز از دو بازی نسبتاً آسان؛

شروع ناامیدکننده میثاقیان با شهرخودرو

اکبر میثاقیان که با شکل آمدنش صدای معدود هواداران تیم مشهدی را درآورد، در ادامه نتوانست دل آن‌ها را به دست آورد.

به گزارش “ورزش سه” محمدرضا مهاجری که در شرایط عجیب شهرخودرو را تحویل گرفت و در آستانه آغاز مسابقات، به پنجره بسته نقل و انتقالاتی خورد، به هر شکلی که بود مقابل تیم خوبِ آلومینیوم اراک که همین هفته پیش، پرسپولیس را زمین‌گیر کرد توانست یک امتیاز را در خانه نگه دارد. آن هم در شرایطی که کلاً ۱۳بازیکن در اختیار داشت و عملاً دستش حتی برای تعویض‌هایش بسته بود.


پس از آن، میثاقیان با ورودش به تیم در اولین دیدار در مشهد مقابل نفت مسجدسلیمان صف‌آرایی کرد و باعث شد‌ نخستین برد شاگردان کمالوند در مشهد رقم بخورد. میثاقیان این هفته هم همین لطف را به شاگرد سابقش کرد و بعد از کمالوند، تیم عنایتی را هم از بحران خارج کرد و دومین باخت خودش و شهرخودرو را در لیگ رقم زد.


باخت سنگین این هفته مقابل تیم بی‌امتیاز هوادار در حالی رقم خورد که میثاقیان که از تمامی داشته‌های خودش حتی بازیکنی که کمتر از ۲۴ساعت قبل قرارداد بسته بود استفاده کرد!

 

1661541

 


او اگرچه روی آنتن زنده شبکه ورزش اعلام کرد که از تیم مهاجری فقط ۲بازیکن داشته اما در ترکیب اولیه او مقابل هوادار، سعید جلالی،  پورهاشم، احسان حسینی، مهرداد بایرامی و امیرحسین کریمی از تیمِ قبل از بسته شدن پنجره حضور داشتند که نتوانستند گره از کار مسن‌ترین سرمربی لیگ بیست و یکم باز کنند.


نکته عجیب اینکه تیم شهرخودرو در ۲بازی که با هدایت میثاقیان وارد زمین شده، تنها ۲شوت در چهارچوب داشته که طبیعتاً هیچ‌کدامش به گل تبدیل نشده است.
حالا شهرخودرویی‌ها در دیدار بعدی باید اواخر آبان در مشهد از ذوب‌آهنی میزبانی کنند که این هفته فاتح دربی اصفهان شده و معلوم نیست میثاقیان اگر تا آن‌ موقع مشکلاتش حل شده و سرمربی مشهدی‌ها باشد، چه ایده‌ای برای شکست شاگردان توانمند تارتار دارد؟!

دیدگاه‌ها